ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 914505
چهارشنبه - 11 دی 1398 - 11:07
مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان

گلایه های آتش نشانان کاشانی در شورای شهر/ شورا با اخراج پرسنل آتش نشانی مخالفت کرد

پس از اینکه مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان در نامه ای هفت نفر از نیروهای این ارگان امدادی را برای تکلیف شغل شان به شهرداری معرفی کرده بود آنها با حضور در ساختمان شورای شهر مشکلات این نهاد را به گوش اعضا رساندند.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، پس از اینکه مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان در نامه ای هفت نفر از نیروهای این ارگان امدادی را برای تکلیف شغل شان به شهرداری معرفی کرده بود آنها با حضور در ساختمان شورای شهر مشکلات این نهاد را به گوش اعضا رساندند.
یکی از کارکنان آتش نشانی درباه مشکلات نیروهای این سازمان در نشست با برخی از اعضای شورای شهر کاشان گفت:
“با ۳۰ نفر از آتش نشانان با امضای نامه ای با بیان مشکلات خود از فرمانداری درخواست_مجوز برای یک تجمع در ساختمان شهرداری کردیم.
برخورد نامناسب با پرسنل، مختل شدن زندگی آتش نشانان به دلیل نبود برنامه ریزی و زمانبندی های مشخص برای اجرای برنامه های سازمانی ، سختگیری های نامتعارف مانند جابه جایی بی هدف نیروها، برخوردهای دوگانه و تبعیض آمیز در سازمان، تاخیر در پرداخت حقوق ها و پرداخت درصدی از حقوق به صورت ماهیانه از جمله مشکلات بیان شده به فرمانداری بود
پس از این نامه، واکنش ها مبنی بر تهدید و تعلیق از کار شروع شد و در تاریخ ۳۰ آذر مدیرعامل سازمان با فراخواندن ۱۰ نفراز پرسنل با توجیه موارد ذکر شده در نامه بر مواضع قبلی خود اصرار ورزیدند.
چرا باید نیروی باسابقه با ۱۵ سال در آتش نشانی مجبور به ترک_شغل خود شود؟!
مشکلات تاخیر در حقوق و بدهی های مالی را می توانیم بپذیریم ولی رفتارها و فشارهای نامتعارف که موجب بی انگیزگی و مختل شدن آرامش و جایگاه_شخصیتی یک آتش نشان می شود برایمان قابل قبول نیست.”
علیرضا مفرح، نایب رئیس شورای شهر کاشان در این نشست گفت: باید قبل از ارسال نامه به فرمانداری اعضای شورای شهر از مشکلات خود آگاه می کردید تا بتوانیم با بررسی موارد مطرح شده برای بهبود وضعیت سازمان آتش_نشانی گام برداریم.
با جابه جایی نیروهای آتش نشانی مخالفیم، با شهرداری تماس می گیرم تا نیروی هایی که برای تعیین وضعیت شغلی شان به این نهاد معرفی شده اند به کار سابق خود برگردند تا در جلسه_مشترک صحبت های طرفین را گوش داده تا چاره اندیشی های لازم صورت گیرد.