استانها » البرز
کد خبر : 741642
یکشنبه - 26 خرداد 1398 - 13:00

گلایه عضو شورای شهر کرج از استانداری البرز/ چرا نماینده ای از شورای شهر در جلسه با معاون رئیس جمهور دعوت نشد؟

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج گلایه خود را از استانداری البرز بابت دعوت نکردن رئیس و اعضای شورای شهر کرج به جلسه ای که با حضور معاون رئیس جمهور تشکیل شد، اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، مهدی حاجی قاسمی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج صبح امروز در یکصد و چهل و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر کرج که در سالن جلسات شورا برگزار شد، با بیان اینکه تأکید شورای شهر بر توسعه پارکینگ های عمومی سطح شهر است، گفت: از شهردار کرج تقاضا دارم مدیران مناطق را مکلف کند تا پایان سال جاری در هر منطقه یک پارکینگ‌ عمومی به بهره برداری برسد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه های عمرانی کرج، گلایه خود را از استانداری البرز بابت دعوت نکردن رئیس و اعضای شورای شهر کرج به جلسه ای که با حضور نوبخت، معاون رئیس جمهور تشکیل شد، اعلام کرد.

وی با بیان اینکه مقرر شده بود منابع مالی و اعتبارات دولتی به پل بی ۱ و بی ۲ اختصاص پیدا کند و حتی قول مساعدت نیز به شهرداری داده شده بود، اظهار کرد: این موضوه در صحن شورا نیز مطرح شد اما پس از سفر معاون رئیس جمهور به البرز، تنها ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار و آن هم به دو پروژه عمرانی آزادراه تهران-شمال و همت اختصاص یافت.

حاجی قاسمی با طرح سؤال «چرا نماینده ای از شورای شهر کرج در جلسه با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور حضور نداشت که مشکلات شهر و پروژه ها را مطرح کند؟» گفت: اگر قرار نیست دولت در انجام پروژه ها کمک کند، مشخص شود تا ما نیز تکلیف خود را بدانیم؛ مسؤولین تنها وعده هایی می دهند و عکس هایی در محل پروژه بزرگراه شمالی می گیرند اما دردسر و تأمین منابع مالی پروژه بر دوش شهرداری و شورای شهر است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر لزوم اولویت بندی پروژه های عمرانی شهر اذعان کرد: پروژه هایی برای سال جاری تعریف شده اند که باید آن ها را تعیین تکلیف کنیم و با توجه به محدودیت منابع مالی، مشخص شود که با بودجه موجود کدام پروژه را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۵/س/۳