تولیدی » خبر پوششی » فولادشهر
کد خبر : 267483
سه شنبه - 28 فروردین 1397 - 13:56
خبرنگار: کبری قریشوندی ابراک

گروه مشاوران جوان در شهرستان راه اندازی می شود

جلسه کارگروه فرهنگی شهرستان به ریاست مهدی صفرخانلو فرماندار و با حضور دیگر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

گروه مشاوران جوان در شهرستان راه اندازی می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، جلسه کارگروه فرهنگی شهرستان به ریاست مهدی صفرخانلو فرماندار و با حضور دیگر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مهدی صفر خانلو فرماندار شهرستان لنجان در این جلسه گفت: هدف از برگزاری این کارگروه‌ها یافتن راهی برای رفع مشکلات و معضلات اجتماعی است، وی بیان کرد: باید در این جلسات اولویت ‌بندی مباحث انجام شود تا خروجی خوبی داشته باشد .

فرماندار لنجان در ادامه این جلسه ضمن تاکید بر فعال شدن کمیته های فرهنگی در شهرستان اضافه کرد: بحث های فرهنگی را به جدیت دنبال می کنیم زیرا نگاه ویژه به مباحث فرهنگی می تواند بسیاری از معضلات اجتماعی را برطرف کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: ظرفیت مناسبی برای انجام فعالیت های فرهنگی در این شهرستان وجود دارد که با قرار دادن در کنار هم و ساماندهی مناسب می توان به نتیجه مطلوبی رسید .

صفر خانلو با اشاره به اهمیت موضوعات فرهنگی در شهرستان بیان کرد : کلیه مدیران و روسای دستگاه های اجرایی موظفند شخصا در جلسات حضور پیدا کرده و موارد مربوطه را پیگیری کنند.

وی افزود: باید در شهرستان جریان مهدویت را قوی و به دنبال آن در آموزش و پرورش و ادارات دیگر زمینه سازی و گام های مفیدی برای این مهم برداشته شود .

مهدی صفرخانلو با بیان اینکه ادارات شهرستان در مصرف کالاهای ایرانی پیشتاز باشند گفت: دستگاههای متولی و تأثیرگذار و خانواده ها در حوزه فرهنگ به نحوی فرهنگ سازی کنند تا در نهایت در تحقق شعار سال سربلند باشیم و اجازه سلطه اقتصادی را به بیگانگان ندهیم.

فرماندار در ادامه این جلسه از راه اندازی گروه مشاوران جوان در این شهرستان خبر داد و افزود: با حمایت از جوانان، می توان زمینه رشد و شکوفایی و اشتغال را با بهره گیری از پتانسیل های موجود در شهرستان فراهم نمود.

انتهای خبر/