استانها » تهمینه دباغ چی » مرکزی
کد خبر : 742949
دوشنبه - 27 خرداد 1398 - 15:56

گرفتن پیش شماره ۰۸۶ هزینه‌ای برای مشترکین تلفن بی سیم روستایی ندارد

در راستا یکپارچگی و توسعه سرویس‌ها و بهبود کیفیت خدمات تلفنی در روستاهای استان مرکزی، بهره برداری از شبکه جدید تلفن‌های بی سیم روستایی در استان مرکزی از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است.

گرفتن پیش شماره ۰۸۶ هزینه‌ای برای مشترکین تلفن بی سیم روستایی ندارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  در راستا یکپارچگی و توسعه سرویس‌ها و بهبود کیفیت خدمات تلفنی در روستاهای استان مرکزی، بهره برداری از شبکه جدید تلفن‌های بی سیم روستایی در استان مرکزی از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است.

به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی، عملیات بهینه سازی با تعویض سیم کارت مشترکین آغاز گردیده و هم اکنون عملیات تعویض تجهیزات فنی قدیمی در داخل مراکز روستایی در حال اجرا می‌باشد. با توجه به گستردگی این طرح مشکلاتی در برخی از نقاط ایجاد شده است که با تلاش شبانه روزی پرسنل مخا برات درحال رفع شدن می‌باشد.

بر پایه این گزارش پس از اتمام این طرح، با توسعه انجام شده در ۲۰۰ سایت تلفن‌های بی سیم روستایی، شاهد بهبود کیفیت ارتباطات تلفن‌های بی سیم روستایی و رفع مشکلات آنتن دهی و قابلیت استفاده از اینترنت ۲G خواهیم بود.

تأکید می‌شود، لازمه استفاده از سیستم جدید که بر مبنای شبکه موبایل همراه اول طراحی و اجرا گردیده است گرفتن پیش شماره ۰۸۶ جهت ارتباطات داخل شبکه می‌باشد، اما ذکر این نکته لازم و ضروری است که این شماره گیری به هیچ عنوان هزینه اضافه برای مشترکین در بر ندارد و هزینه مکالمات همانند قبل، درون شبکه وبرابر تعرفه تلفن ثابت می‌باشد.

 خاطر نشان می‌کند، مشکلات بوجود آمده در برخی از نقاط، اعم از قطع و وصلی، یک طرفه بودن ارتباط، ضعف آنتن دهی و … در دست بررسی می‌باشد و مخابرات منطقه مرکزی ضمن پوزش از مشترکین گرامی اطمینان می‌دهد که در اسرع وقت و با تمام توان نسبت به برطرف کردن و به حداقل رساندن مشکلات ایجاد شده، تمامی مساعی خود را بکار خواهد بست.

تصریح می‌شود شرکت مخا برات ایران در جهت بهبود کیفی ارتباطات روستایی وارایه سرویس‌های جدید نسبت به بهینه سازی شبکه تلفن‌های بی سیم در روستاهای سراسر کشور اقدام نموده است.