استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 843581
دوشنبه - 8 مهر 1398 - 15:20

گردهمایی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان قم

به مناسبت هفته گردشگری، گردهمایی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان قم برگزار شد.

گردهمایی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان قم

 

به گزارش پایگاه خبری ربیع،به مناسبت هفته گردشگری، گردهمایی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان قم با حضور حمید یزدانی، مدیرکل میراث فرهنگی و سید مهدی حیدرآبادی معاون گردشگری این استان برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان قم در این گردهمایی گفت: بخاطر وجود آرمگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و حضور بیش از ۲۱ میلیون زائر و گردشگر در طول یکسال ، گردشگری نقش مهم و اساسی در توسعه قم دارد.

یزدانی با تاکید بر ایجاد و تشکیل انجمن حرفه ای اظهار داشت: ایجاد انجمن حرفه ای گام موثری در فعال سازی و توانمندسازی دفاتر خدمات مسافرتی استان خواهد داشت.

او با بیان اینکه رضایت مندی مشتریان از دفاتر خدمات مسافرتی نقش مهمی در موفقیت دفاتر گردشگری دارد ادامه داد:  مشتری مداری باید در اولویت برنامه ها و اهداف مدیران دفاتر قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان قم گفت: شرکتها و دفاتر خدمات مسافرتی باید حداقل استاندارهای داخلی را داشته باشند چرا که آنان نقش موثری در ایجاد تصویر ذهنی مثبت در گردشگران دارند.

یزدانی بر لزوم تعامل بین دفاتر خدمات مسافرتی استان تاکید کرد و تصریح کرد: تعامل بیشتر بین شرکتها،  دفاتر گردشگری و آژانس های مسافرتی در جذب گردشگران داخلی و خارجی نقش مهم و اساسی دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم به مناسبت هفته دفاع مقدس، از مدیران جانباز و ایثارگر دفاتر خدمات مسافرتی استان قم تقدیر و قدردانی به عمل آمد.