تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 517919
یکشنبه - 20 آبان 1397 - 22:05

گران ترین موبایل هوآوی وارد بازار جهانی موبایل می شود

گران ترین موبایل هوآوی مدتی دیگر روانه بازار فروش می شود.

گران ترین موبایل هوآوی وارد بازار جهانی موبایل می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع،گران ترین موبایل هوآوی مدتی دیگر روانه بازار فروش می شود. گوشی موبایل میت ۲۰ آر اس پورش دیزاین یکی از چهار پرچمدار این برند چینی بود که ماه گذشته رونمایی شد و با طراحی خاص لوگوی پورش خود را به عنوان یکی از گران ترین گوشی های موبایل سال معرفی کرد. امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد گران ترین موبایل هوآوی از روز ۱۶ نوامبر روانه بازار فروش می شود. در حال حاضر این موبایل توسط کاربران پیش خرید می شود.

این گوشی هوشمند طبق وعده ی هوآوی از تاریخ ۱۷ نوامبر نیز در فروشگاه آنلاین این برند قدرتمند به فروش خواهد رسید. کمپانی چینی هوآوی ساعت عرضه این محصول را ۱۰:۰۸ دقیقه صبح اعلام کرده است. با توجه به قیمت بالای این محصول بعید به نظر می رسد گران ترین موبایل هوآوی فروش بسیار بالایی را تجربه کند اما بسیاری از کاربران و علاقه مندان به برند پورش مشتاق هستند گوشی هوشمند آن ها این طرح بسیار زیبا را داشته باشد. لوگوی طراحی شده این برند در گران ترین موبایل هوآوی در بخش قاب پشتی قرار گرفته که دو سوم آن چرم و بخش دیگر شیشه ایی است.گران ترین موبایل هوآوی وارد بازار جهانی موبایل می شود

گران ترین موبایل هوآوی با چه قیمتی روانه بازار فروش می شود؟

در روز هایی که پرچمداران گوشی های موبایل با قیمتی در حدود ۹۰۰ تا ۱۳۰۰ دلار روانه بازار فروش می شود. گران ترین موبایل هوآوی از روز ۱۶ نوامبر با قیمت ۱۸۷۴ دلار روانه بازار فروش خواهد شد و در دو بخش طراحی و سخت افزاری مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت.

گران ترین موبایل هوآوی دارای صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی و پنل سوپرآمولد است.این گوشی موبایل از پردازنده هفت نانومتری کایرین ۹۸۰ بهره می برد و حضور هشت گیگابایت رم نرم افزاری و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی تضمین کننده قدرت بخش سخت افزاری گران ترین موبایل هوآوی است.

گران ترین موبایل هوآوی دارای یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری است که برای این موبایل قدرتمند بسیار مناسب خواهد بود. این گوشی موبایل سه دوربین بدون شک برترین لنز دوربین موبایل در سال ۲۰۱۸ است ، البته هنوز این گوشی هوشمند از نظر دوربین عکاسی مورد بررسی وب سایت های معتبر قرار نگرفته، هوآوی برای این محصول از لنز های ۴۰، ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است. جدید ترین محصول هوآوی مجهز به اندروید ۹ است که با رابط کاربری نسخه نهم EMUI این برند چینی شرایط خوبی را برای کاربران فراهم می کند.