استانها » تولیدی » خبر پوششی » گلستان » نادر کرمی
کد خبر : 409776
یکشنبه - 11 شهریور 1397 - 10:39

گرامیداشت دهه امامت و ولایت در شرکت گاز استان گلستان

مراسم گرامیداشت دهه ولایت و امامت، اعیاد سعید قربان و غدیر در شرکت گاز استان گلستان برگزار شد.

گرامیداشت دهه امامت و ولایت در شرکت گاز استان گلستان

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  مراسم گرامیداشت دهه ولایت و امامت، اعیاد سعید قربان و غدیر در شرکت گاز استان گلستان برگزار شد.

با هدف بزرگداشت عید غدیر خم و گرامیداشت این ایام فرخنده مراسم جشن باشکوهی با اجرای برنامه های متنوع، نغمه سرایی، موسیقی و طنز با حضور مهندس رحیمی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره وجمعی از کارکنان شرکت در محل سالن اجتماعات اداره مرکزی گازگلستان برگزار شد.

در آغاز مراسم به منظور هر چه با شکوه تر شدن جشن امامت و ولایت، شریفی یکی از ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت با مولودی خوانی شور و حال خاصی به این مراسم بخشید.

در ادامه نیز مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر، مطالبی را در خصوص اهمیت واقعه غدیرخم  و تقارن دهه امامت و ولایت با هفته دولت بیان کرد.

وی افزود: امامان معصوم (ع) در همه زمینه ها به عنوان شخصیت های مهم و برجسته همواره  الگوی مناسبی برای ما بوده وخواهند بود که لازم است از سیره و رفتار آن بزرگواران درس گرفته و عمل کنیم.

مهندس رحیمی در ادامه با گرامیداشت هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ضمن تقدیر از زحمات همه کارکنان شرکت که در پیشبرد امورات و تحقق اهداف شرکت خالصانه تلاش می کنند، گزارشی از فعالیت ها و عملکرد گاز گلستان و پروژ ه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در این ایام ارائه کرد.