استانها » تولیدی » خبر پوششی » سمنان » مریم اسماعیل نژاد
کد خبر : 578512
چهارشنبه - 28 آذر 1397 - 13:42

کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سمنان برگزار شد

سید عباس دانایی فرماندار و رئیس کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان از کشف ۲۷ میلیارد تومان کالای قاچاق و تشکیل ۹۷ پرونده در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سمنان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید عباس دانایی فرماندار و رئیس کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان از کشف ۲۷ میلیارد تومان کالای قاچاق و تشکیل ۹۷ پرونده در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

سید عباس دانایی فرماندار و رئیس کمیسیون از ثبت بیش از ۵۴۰۰ انبار در سامانه برای شناسنامه دار شدن در سامانه خبر داد اجرای مرحله دوم برای ثبت رسید و حواله کالا در انبارها در دست اقدام می باشد.

فرماندار سمنان از کاهش بیش از ۵۰ درصدی روند رشد مصرف فرآورده های نفتی به نسبت میانگین رشد مصرف کشور در شهرستان سمنان خبر داد و افزود جمع آوری کارت های آزاد جایگاهها در دستور کار می باشد.

وی با اشاره به طرح شناسایی و شماره‌گذاری ادوات کشاورزی برای مقابله با قاچاق سوخت و کالا، از اجرای طرح شماره‌گذاری ادوات خبر داد.

فرماندار مرکز سمنان با اشاره به تخلف واگذاری کارت‌های سوخت شخصی افراد به دیگران بیان داشت در صورت مشاهده هر گونه تخلف، کارت سوخت مالکان خودرو مسدود و صاحبان این کارت‌ها مورد پیگیری قرار خواهند گرفت.

وی از برخورد جدی دستگاه های متولی به این امر خبر داد و بر لزوم اطلاع رسانی به اقشار مختلف جامعه تاکید نمود.