استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 785584
پنجشنبه - 10 مرداد 1398 - 21:49

کمک ۲ میلیارد تومانی اوقاف به زندانیان جرائم غیر عمد

مدیرکل مؤسسات خیریه و امور اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به تلاش برای افزایش مشارکت‌های اجتماعی در بقاع متبرکه گفت: به مناسبت اعیاد ماه ذی‌الحجه ۲ میلیارد تومان از سوی این سازمان برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص یافت.

کمک ۲ میلیارد تومانی اوقاف به زندانیان جرائم غیر عمد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد، رضا معممی مقدم پیش از ظهر امروز در سفر به خراسان شمالی  با اشاره به اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: این سازمان در حال تدارک و جمع‌آوری تجهیزات و نفرات تلاشگر برای انجام رزمایش اجتماعی با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه کشور است.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی برای ارتقا کارکرد اجتماعی بقاع متبرکه  تصریح کرد: واحد اجتماعی در بقاع متبرکه به‌منظور نقش‌آفرینی در بخش‌های مختلف ازجمله آسیب‌های اجتماعی و جنبه‌های پیشگیرانه آن راه‌اندازی شده است.

مدیرکل مؤسسات خیریه و امور اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، با اشاره به فرهنگ زیارت به‌عنوان یکی از این برنامه‌ها در بقاع متبرکه کشور افزود: فرهنگ زیارت، فرهنگ انسان‌سازی و نوع‌دوستی و مشارکت‌های اجتماعی در جامعه است که می‌توان از آن در راستای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد.

وی از کمک ۲ میلیارد تومانی اوقاف و امور خیریه به زندانیان جرائم غیرعمد کشور خبر داد و گفت: امیدواریم این کمک با همت هیات های امنای بقاع متبرکه و مردم خیر و نوع‌دوست کشور طی دهه امامت و ولایت باعث آزادی تعداد کثیری از زندانیان جرائم غیر عمد در اقصی نقاط کشور شود.

انتهای پیام/