تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 502703
چهارشنبه - 9 آبان 1397 - 12:50

کمپانی سونی با تخفیف های خود کاربران را شگفت زده می کند

کمپانی سونی مدتی پیش اعلام کرد که ۱۶ بازی قدیمی را با تخفیف بسیار جالب و قیمت ۲۰ دلار در Playstation Hits به فروش برساند.

کمپانی سونی با تخفیف های خود کاربران را شگفت زده می کند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، کمپانی سونی مدتی پیش اعلام کرد که ۱۶ بازی قدیمی را با تخفیف بسیار جالب و قیمت ۲۰ دلار در Playstation Hits به فروش برساند. این بازی ها که برای بسیاری از کاربران خاطره انگیز است قرار است در این وب سایت به فروش برساند. این فروش ویژه به زودی آغاز می شود و کاربران می توانند به این عناوین در تاریخ ۲ نوامبر به بازی های مورد علاقه خود با قیمتی مناسب دسترسی پیدا کنند.

کمپانی سونی بازی های مد نظر خود را به چه صورتی به فروش می رساند؟

این کمپانی قدرتمند بازی های خود را قصد دارد به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی به فروش برساند. برای خرید بازی های مورد نیاز خود می توانید به استور این کنسول مراجعه کرده و بازی های مورد نیاز خود را خریداری کرده( البته کاربران ایرانی تنها می توانند بازی های مورد نیاز خود را به صورت دیجیتالی خریداری کنند). این تخفیف ها برای کاربران پلی استیشن اتفاق عجیبی به نظر نمی رسد و کاربران این کنسول بازی به آن ها دسترسی پیدا خواهند کرد.

کمپانی سونی کدام بازی ها را برای عرضه با تخفیف ویژه به کاربران معرفی کرده است:

کمپانی سونی با تخفیف های خود کاربران را شگفت زده می کند

Uncharted: The Nathan Drake Collection

Until Dawn

Batman: Arkham Knight

Need for Speed Rivals

UFC 2

Need for Speed

Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition

Dying Light: The Following

Lego Marvel Super Heroes

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Earth Defense Force 4.1: The Shadow of New Despair

Mortal Kombat X

Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition

Dynasty Warriors 8: Xtreme Legends

Battlefield Hardline

Dragon Age: Inquisition

همانطور که در لیست بالا مشاهده می کنید در این لیست عناوین بسیاری وجود دارد که اگر علاقه مند به دنیای بازی های ویدئویی باشید حتما آن ها را اجرا کرده اید. بازی های مهیج آنچارتد و بتمن در سال های گذشته همواره در کنار پرفروشترین بازی های سال قرار می گرفتند و عناوینی مانند مورتال کمبت هنوز هم فروش خوبی را تجربه می کنند. کمپانی سونی با عرضه یکی از بازی های لیگو به این موضوع اشاره کرده که تمام کاربران خود را از این بازی بسیار زیبا بهره مند می سازد.