تولیدی » شهرستان های اصفهان » نطنز
کد خبر : 207991
چهارشنبه - 27 دی 1396 - 11:11

کمبود زمین‌های مسکونی در نطنز باعث افزایش قیمت زمین شده است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، محمدآقا مرادی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کمبود زمین‌های مسکونی در نطنز و عدم آزادسازی و واگذاری زمین‌های جدید در ۱۲ سال اخیر، موجب افزایش قیمت شده است. وی افزود: برخی معتقدند با ایجاد ساختمان‌های بلند مرتبه می‌توان این کمبود زمین را جبران کرد، اما باغ شهر تاریخی نطنز جایگاه […]

کمبود زمین‌های مسکونی در نطنز باعث افزایش قیمت زمین شده است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، محمدآقا مرادی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کمبود زمین‌های مسکونی در نطنز و عدم آزادسازی و واگذاری زمین‌های جدید در ۱۲ سال اخیر، موجب افزایش قیمت شده است.

وی افزود: برخی معتقدند با ایجاد ساختمان‌های بلند مرتبه می‌توان این کمبود زمین را جبران کرد، اما باغ شهر تاریخی نطنز جایگاه این کار نیست زیرا زیبایی‌های نطنز را از بین می‌برد.

رئیس شورای شهر نطنز گفت: نطنز زمین‌های مسکونی بسیاری دارد که نیازمند آزادسازی قسمتی از آن هستیم چراکه با این کار می‌توان رونق ساخت و ساز را سبب شد.

وی تصریح کرد: صنعت ساختمان سازی به عنوان یک صنعت مادر است و اگر این صنعت رونق بگیرد شغل‌های جانبی و وابسته زیادی هم رونق می‌گیرد.

مرادی خاطرنشان کرد: پیگیر این موضوع هستیم که بتوانیم با همکاری اداره راه و شهرسازی با آزادسازی زمین‌های جدید رونق را به بازار مسکن باز گردانیم.

انتهای پیام/۲۰۷/نصیری