استانها » البرز
کد خبر : 612219
سه شنبه - 25 دی 1397 - 21:30
رئیس موسسه رازی در البرز مطرح کرد

کشورهای آسیایی ،متقاضی دانش فنی محصولات موسسه رازی

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: کشور‌های هند و سوریه متقاضی انتقال دانش فنی محصولات موسسه واکسن وسرم سازی رازی هستند.

کشورهای آسیایی ،متقاضی دانش فنی محصولات موسسه رازی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات رازی، علی اسحاقی با اشاره به تهیه پیش نویس و امضای قرارداد با بخش خصوصی اظهار داشت: کشور‌های هند و سوریه متقاضی انتقال دانش فنی محصولات این موسسه هستند.
وی با اشاره به تقاضای شرکت‌هایی از کشور‌های هند و سوریه به منظور انتقال فناوری محصولات این موسسه ادامه داد: مذاکراتی نیز با بخش خصوصی کشورمان برای تولید واکسن‌های دام و طیور انجام شده است.
رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی افزود: به همین منظور چهار قرارداد برای تولید کیت تشخیصی یون، بروسلوز گاو، بروسلوز گوسفند و کیت تشخیص بیماری‌های ژنتیکی و مباحث مربوط به بایوانفورماتیک منعقد شده و تهیه پیش نویس برخی قرارداد‌های همکاری با فناوران و سرمایه گذاران برای تولید آزمایشگاهی، نیمه صنعتی و صنعتی فرآورده‌های مورد نیاز کشور به منظور قطع واردات در حال انجام است.
وی همچنین از مذاکره برای صادرات به کشور‌های هند، پاکستان، سوریه و آذربایجان برای واکسن‌های انسانی، طیور و سرم‌های درمانی خبر داد.
انتهای پیام/و