استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 533909
دوشنبه - 28 آبان 1397 - 23:00
صبح امروز اتفاق افتاد

کشف پیکر سوخته یک جوان در زمین‌های کشاورزی بجنورد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد با اشاره به دریافت تماسی در خصوص وقوع آتش‌سوزی دریکی از زمین‌های کشاورزی اطراف بجنورد گفت: با اعزام نیروهای آتش‌نشانی پیکر سوخته یک جوان درون چادر مسافرتی کشف شد.

کشف پیکر سوخته یک جوان در زمین‌های کشاورزی بجنورد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، مجید گریوانی امروز از فوت یک جوان بجنوردی در روستای کلاغ آشیان این شهر خبر داد و اظهار کرد: با تماس دریافتی از سوی افراد محلی، نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شدند و با پیکر سوخته یک جوان در چادر مسافرتی از بین رفته مواجه شدند که در زمان حضور نیروهای آتش‌نشانی، پیکر فرد همچنان دارای دود بوده و احتمال نزدیک بودن زمان حادثه را تقویت می‌کند.

وی با توصیف وضعیت این حادثه گفت: فرد فوت‌شده درون چادر مسافرتی و در محل زمین کشاورزی پیاز در روستای کلاغ آشیان در ۳ کیلومتری بجنورد قرار داشته که جان خود را ازدست‌داده است.

مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد همچنین افزود: وجود یک مشعل گازسوز پیک‌نیک درون چادر احتمال فوت براثر گازگرفتگی را ایجاد کرده اما نظر نهایی با کارشناسان پزشکی قانونی است.

وی بابیان سناریوی محتمل این حادثه گفت: ابتدا گازگرفتگی فرد و سپس واژگونی مشعل گازسوز و آتش گرفتن پیکر و چادر مسافرتی محتمل‌ترین سناریوی این حادثه است.

گریوانی همچنین با هشدار جدی نسبت به استفاده از وسایل گازی در محیط‌های بسته تصریح کرد: شهروندان به‌هیچ‌وجه در مکان‌های بسته‌ای همچون کابین خودرو و چادرهای مسافرتی از این قبیل وسایل گازسوز به جهت‌های گوناگون ازجمله گرم کردن محیط یا آشپزی استفاده نکنند زیرا باعث گازگرفتگی افراد و از دست دادن جانشان خواهد شد.

انتهای پیام/