استانها » البرز
کد خبر : 838207
چهارشنبه - 3 مهر 1398 - 10:25

کشف بیش از ۷۳ کیلوگرم تریاک در البرز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از کشف بیش از ۷۳ کیلوگرم تریاک در البرز خبر داد و گفت: دو نفر در این رابطه دستگیر شدند.

کشف بیش از ۷۳ کیلوگرم تریاک در البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، علی عسگری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: در پی انجام اقدمات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، متمرکز بر روی عناصر حمل و انتقال مواد مخدر مشخص شد فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده داشته و به تازگی قصد دارد به همراه همدستش مقدار قابل توجهی تریاک از تهران خریداری و به البرز منتقل کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی منزل متهمان شده و با تعقیب و مراقبت چند روزه پس از اطمینان از خریداری مواد مخدر توسط آن ها، در نهایت خودروی نامبردگان را در نیمه های شب در آزاد راه تهران- کرج متوقف کرده و هر دو نفر را دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل کردند.

عسگری در ادامه اعلام کرد: در بازرسی از صندوق عقب خودروی نامبردگان ۷۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان و وسایل نقلیه توقیف شده به دستگاه قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/