استانها » البرز
کد خبر : 763139
سه شنبه - 18 تیر 1398 - 16:56

کشف بیش از ۶۱ هزار لیتر بنزین قاچاق در البرز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز، از کشف ۶۱ هزار و ۶۹۶ لیتر بنزین قاچاق در یک شرکت پالایش در اشتهارد کرج خبر داد.

کشف بیش از ۶۱ هزار لیتر بنزین قاچاق در البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، علی اکبر مختاری با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق قرآورده‌های نفتی از سوی یک شرکت در شهرستان اشتهارد، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز در بازرسی از کارخانه مذکور، ۶۱ هزار و ۶۹۶ لیتر بنزین غیرمجاز و قاچاق کشف کردند.

وی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده در شعبه  هفتم ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز استان البرز و احراز تخلف، متهم پرونده به ضبط سوخت مکشوفه و پرداخت پنج میلیارد ریال معادل ارزش کالا جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز، همچنین در حین گشت‌زنی در جاده مخصوص کرج – تهران از یک دستگاه خودرو کشنده تانکر اسکانیا ۳۲ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت‌گاز یارانه‌ای غیرمجاز و قاچاق کشف کردند.

مختاری گفت: پس از تشکیل پرونده در شعبه هفتم ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز استان البرز و احراز تخلف، متهم این پرونده به ضبط سوخت مکشوفه و پرداخت چهار میلیارد و ۱۵ میلیون و ۸۹۵ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد که حکم صادره، قطعی است.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱/ح