استانها » البرز
کد خبر : 832335
پنجشنبه - 28 شهریور 1398 - 18:10

کشف بیش از ۳۸ تن کود شیمیایی غیرمجاز در اشتهارد

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۳۸ تن و ۷۵۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی و ۸ هزار و ۵۸۸ لیتر انواع میعانات شیمیایی مورد استفاده در کشاورزی که همگی غیرمجاز و فاقد برچسب بودند، در اشتهارد خبر داد.

کشف بیش از ۳۸ تن کود شیمیایی غیرمجاز در اشتهارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر دپو و نگهداری مقدار قابل توجهی کود و میعانات شیمیایی غیرمجاز در انبار یک کارخانه متروکه در شهرک صنعتی اشتهارد، پیگیری موضوع در دستورکار پلیس امنیت عمومی شهرستان اشتهارد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: ماموران پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر مراجعه کرده و در بازرسی از این انبار ۳۸ تن و ۷۵۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی و ۸ هزار و ۵۸۸ لیتر انواع میعانات شیمیایی مورد استفاده در کشاورزی که همگی غیرمجاز و فاقد برچسب بودند، کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را هشت میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: صاحب کالاهای کشف شده با چاپ برند سایر شرکت ها اقدام به توزیع کود و میعانات شیمیایی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته در بازار می کرد. پس از تکمیل پرونده متهم به همراه کالای کشف شده، تحویل تعزیرات حکومتی شهرستان اشتهارد شد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/