استانها » البرز
کد خبر : 870260
جمعه - 10 آبان 1398 - 18:30

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از کشف ۹۰ کیلو و ۵۶۳ گرم تریاک و ۱۸ کیلو و ۱۶۰ گرم حشیش در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ و شهرستان فردیس خبر داد.

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک پلیس

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در پی اعلام پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مبنی بر نگهداری و فروش مقدار قابل توجهی موادمخدر توسط فردی در یکی مناطق شهرستان فردیس، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فردیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب به ماموران این فرماندهی ملحق شدند و پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مراجعه کردند و متوجه شدند متهم برای مراسمی به یکی از تالارهای سطح شهر رفته که بلافاصله تعدادی از ماموران به آنجا مراجعه و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس مبارزه با موادمخدر منتقل کردند.

جنتی با بیان اینکه در بازرسی از زیرزمین مخفیگاه متهم ۹۰ کیلو و ۵۶۳ گرم تریاک و ۱۸ کیلو ۱۶۰ گرم حشیش کشف شد، اظهار کرد: پس از تکمیل پرونده متهم به همراه موادمخدر مکشوفه تحول مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/س/خ