استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 397063
شنبه - 3 شهریور 1397 - 22:35
فرمانده انتظامی مانه و سملقان خبر داد

کشف بیش از ۶ میلیارد ریال احتکار کالا و ۶۱ تن برنج در مانه و سملقان

فرمانده انتظامی مانه و سملقان از کشف بیش از ۶ میلیارد ریال احتکار لوازم خانگی و ۶۱ تن برنج خبر داد.

کشف بیش از ۶ میلیارد ریال احتکار کالا و ۶۱ تن برنج در مانه و سملقان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس علی حسین رختیانی اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری تعداد زیادی انواع لوازم‌خانگی در یک انبار غیرمجاز در حوالی شهرستان مانه و سملقان نموده، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مأموران بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی و به همراه کارشناسان مربوطه به محل موردنظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این انبار تعداد زیادی انواع لوازم‌خانگی بدون مجوز به ارزش یک میلیارد ریال کشف و ضبط گردید.

وی با تأکید بر اینکه در این عملیات مأموران موفق شدند یک متهم را در این زمینه دستگیر نمایند، خاطرنشان کرد: برابر دستور مقام قضائی این انبار پلمپ و متهم نیز بعد از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل دادسرا گردید.

رختیانی همچنین در ادامه گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری مقدار قابل‌توجهی ارزاق عمومی از نوع برنج در یک انبار غیرمجاز می‌نماید، بلافاصله موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان مربوطه به محل موردنظر اعزام شدند، افزود: مأموران در بازرسی از این انبار موفق به کشف ۶۱ تن برنج که به‌صورت غیرمجاز انبارشده بود، شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی‌های به‌عمل‌آمده ارزش کالای کشف‌شده ۶ میلیارد ریال اعلام شد، خاطرنشان کرد: در این عملیات مأموران موفق شدند تعداد ۱ نفر متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با تأکید بر اینکه این انبار پلمپ و متهم نیز بعد از تشکیل پرونده به همراه مستندات مربوطه برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از مردم خواست تا برای کمک به اقتصاد جامعه و برخورد با محتکران هرگونه اخباری در این خصوص را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع نمایند.

انتهای پیام/