استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 728708
جمعه - 10 خرداد 1398 - 19:32

کسب ۸ مقام کشوری پرسش مهر برای خراسان شمالی

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی گفت: دانش آموزان و فرهنگیان استان در رقابت‌های نوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر رئیس‌جمهور حائز ۸ رتبه برتر کشور شدند.

کسب ۸ مقام کشوری پرسش مهر برای خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی، ۸ نفر از فرهنگیان و دانش آموزان استان رتبه‌های برتر کشوری کنگره ملی پرسش مهر ۱۹ را کسب کردند.

عباس سعیدی اظهار کرد: تعداد ۱۱۰ اثر برگزیده استان به مرحله کشوری راه یافتند که از این تعداد در بخش فرهنگیان یک مقام سوم و در بخش دانش آموزان سه مقام اول و چهار مقام سوم توسط نمایندگان استان کسب شد.

وی افزود: سال گذشته ۴ مقام برتر کشوری داشتیم که رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته را شاهد هستیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال دانش‌آموزان و معلمان در رشته‌ها و گرایش‌های مختلفی از جمله؛ بخش فرهنگی با زیرمجموعه رشته‌های ادبی (سخنوری، شعر و داستان کوتاه)، رسانه و فضای مجازی (وب‌نوشت)، و در بخش هنری با زیرمجموعه‌های هنرهای دستی و تجسمی، گرافیک (تصویرسازی، پوستر و عکاسی)، طراحی، نقاشی و خوشنویسی (نستعلیق، شکسته‌نستعلیق، نسخ و ثلث)، نقاشی‌خط و در بخش هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه (مستند، داستانی و پویانمایی)، نمایشنامه‌نویسی (ویژه فرهنگیان) و هنرهای آوایی (سرود همگانی تلفیقی و سرود همگانی محلی) به ارائه اثر در این فراخوان  پرداختند.

انتهای پیام/