اخبار نهادها و سازمان‎ها » اصفهان » پالایشگاه » تولیدی » زهرا نصیری » عکس یک
کد خبر : 1035814
پنجشنبه - 28 دی 1402 - 18:30
در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ربیع کسب افتخاری دیگر برای جامعه ورزش هلدینگ پتروپالایش اصفهان نوید داده شد:

کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال بانوان بزرگسال وزارت نفت توسط هلدینگ پتروپالایش اصفهان

در فینال مسابقات فوتسال بانوان بزرگسال وزارت نفت، که ۲۸ دیماه در پالایشگاه نفت آبادان برگزار شد،تیم فوتسال هلدینگ پتروپالایش اصفهان موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از مسابقات شد.

کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال بانوان بزرگسال وزارت نفت توسط هلدینگ پتروپالایش اصفهان

زهرا نصیری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مسئول ورزش بانوان هلدینگ پترو پالایش اصفهان در گفتگو با خبرنگار ربیع از کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال بانوان بزرگسال وزارت نفت توسط هلدینگ پتروپالایش اصفهان در دیماه امسال خبر داد وگفت: در آئین برگزاری فینال مسابقات فوتسال و بدمینتون بانوان وزارت نفت که به میزبانی صنعت نفت آبادان برگزار شد؛ تیم فوتسال بانوان هلدینگ پترو پالایش اصفهان توانست از میان شرکت کنندگان بانوی صنایع پتروشیمی،خطوط لوله ونفت،پالایشگاه های سراسر کشور با تلاش و کوشش بازیکنان عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از مسابقات را ازآن خود کند.

سودابه بهارلویی، بااشاره به اینکه به طور کلی مسابقات بانوان وزارت نفت در رشته های مختلف به میزبانی شهرهای مختلف برگزار میشود افزود:مسابقات دارت و تیراندازی قرار است در بهمن ماه در شهر مشهد برگزار شود همچنین مسابقات شنا در شهر تبریز برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه امسال ورزش بانوان هلدینگ پتروپالایش اصفهان در زمینه های مختلف موفق به کسب عناوین قهرمانی و مدال شده است تاکید کرد: بانوان ورزشکار پالایشگاه اصفهان در مسابقات شنا که در تبریز برگزار شد موفق به کسب مدال طلا و در رشته آمادگی جسمانی نیز موفق به کسب ۳مقام سومی شدند.

کارشناس ارشد ورزش همگانی ،ادامه داد:اکنون بیش از یک ماه است که درگیر مسابقات بانوان صنعت نفت ایران هستیم و بازیکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان به صورت دوره ای در هر شهر که میزبانی مسابقات را بر عهده گرفته است حضور می یابند و برای اصفهان افتخار آفرینی می کنند .

بهارلویی،با قدردانی از مدیر عامل و هیات مدیرها پتروپالایش اصفهان برای حمایت از ورزش بانوان گفت:کسب مقام اول مسابقات فوتسال بانوان وزارت نفت توسط تیم بانوان باشگاه ورزشی شهرک شهید محمد منتظری رابه مدیریت باشگاه مربیان ،ورزشکاران ، کادر فنی تبریک می گویم.

زهرا نصیری