اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » پیشخوان » تولیدی » ذوب آهن
کد خبر : 703746
دوشنبه - 16 اردیبهشت 1398 - 10:19

کسب تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان توسط ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان برای ششمین سال پیاپی به عنوان برترین شرکت فولادی در رعایت حقوق مصرف کنندگان شناخته شد و برای دومین بار تندیس طلایی و لوح سپاس مربوطه را درهجدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان کسب نمود.

کسب تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان توسط ذوب آهن اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در این آیین توسط دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت تندیس طلایی و لوح سپاس حمایت از حقوق مصرف کنندگان به دکتر نعمت اله محسنی معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان اهدا گردید.

آیین گرامیداشت روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مسئولین حوزه صنعت کشور و مدیران صنایع و سازمان‌های مختلف ۱۵ اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

ذوب آهن اصفهان امسال برای ششمین سال پیاپی، برترین شرکت فولادی در رعایت حقوق مصرف کننده شناخته شد و برای دومین بار تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کننده را از آن خود نمود.

شایان ذکر است در بررسی‌های دقیق و کارشناسی سازمان حمایت از مصرف کنندگان در طی سال گذشته و بر اساس معیارهایی همچون رضایت مشتریان، وجود رویکردهای نظام مند جهت بررسی شکایات مشتریان، دارا بودن استانداردهای کیفیت، شفافیت در قیمت گذاری محصولات و … این شرکت برای دومین بار مفتخر به کسب تندیس طلایی و لوح تقدیر گردید.