ورزشی
کد خبر : 1045354
چهارشنبه - 4 مهر 1403 - 16:03

کری سنگین موسیالا: لورکوزن برای ما مهم نیست

جمال موسیالا می‌گوید بازیکنان بایرن روی خودشان متمرکز هستند و به بایرلورکوزن فکر نمی‌کنند.

کری سنگین موسیالا: لورکوزن برای ما مهم نیست

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از “ورزش سه”، بایرن مونیخ در این فصل تحت هدایت ونسان کمپانی بار دیگر به دوران اوج برگشته و آماده هستند که باز هم جام قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا را پس از وقفه یک‌ساله بالای سر ببرند و به رقیبی جدی برای بایرلورکوزن تبدیل شده‌اند که فصل قبل عملکرد درخشانی در این مسابقات داشت.

این دو تیم باید روز شنبه در یک بازی حساس و تماشایی روبروی یکدیگر قرار بگیرند و بسیاری منتظر تماشای تقابل بایرن با شاگردان ژابی آلونسو هستند که بسیاری او را یکی از بهترین مربیان آینده دنیای فوتبال می‌دانند، اما به نظر می‌رسد که بازیکنان بایرن نگرانی چندانی از بابت این بازی ندارند.

موسیالا در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره بازی برابر فلورین ویرتز و لورکوزن اظهار داشت: «ویرتز بازیکن بسیار خوبی است. ما دوستان خوب و نزدیکی هستیم و رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داریم اما تمرکز ما الان روی خودمان است. ما می‌خواهیم که همچنان به کارمان ادامه دهیم و اصلا به لورکوزن فکر نمی‌کنم. بازی سختی برابر این تیم در پیش خواهیم داشت و من فکر می‌کنم که همه بی‌صبرانه منتظر این بازی هستند.»

بایرن مونیخ روز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های بوندسلیگا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان لورکوزن خواهد بود و در حالی به مصاف این تیم خواهد رفت که با سه امتیاز بیشتر در صدر جدول بالاتر از رقیب رده دومی قرار گرفته است.