ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 825227
پنجشنبه - 21 شهریور 1398 - 13:27
پایگاه خبری طاووس بهشت

کاپیتان و بازیکن پیشکسوت فوتبال ایران وارد کاشان شد

حاج حمید رنجبر با حضور در تمرین پیشکسوتان کاشان مورد استقبال پرشور قدیمی های فوتبال قرار گرفت.

 
حاج حمید رنجبر با حضور در تمرین پیشکسوتان کاشان مورد استقبال پرشور قدیمی های فوتبال قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری طاووس بهشت، عصر چهارشنبه در ورزشگاه امیرکبیر کاشان به مناسبت افتخار آفرینی ورزشکار فوتبال کاشانی جمعی از قدیمی های فوتبال کاشان گرد هم جمع شدند و ازحاج حمید رنجبر با گرمی استقبال کردند.
کاپیتان حمید رنجبر در تیم پیشکسوتان ایران، اعزامی به مسابقات کاپ آسیا در ویتنام نقش پر رنگی داشت و با بازی خوب خود یکی از عوامل قهرمانی تیم ایران در این مسابقات شد.
تیم پیشکسوتان ایران در رقابتهای کاپ آسیا با اقتدار و پیروزی مقابل تمام حریفان با اقتدار قهرمان شد تا برگ زرین دیگری در ورزش ایران رقم زده شود و برای منطقه اصفهان و کاشان حاج حمید رنجبر نماینده شایسته ای در این تیم بود و با مدال قهرمانی پرچم استان اصفهان و شهرستان کاشان را با افتخار و صلابت برافراشته نگه داشت.
به گزارش خبرنگار طاووس بهشت، به دلیل تقارن ورود این قهرمان به کاشان و ایام محرم به زودی جشنی از طرف دوستان و ورزش دوستان کاشان پس از ایام سوگواری امام حسین «ع» در کاشان برگزار خواهد شد. به گواه دوستان این پیشکسوت ورزش آقای رنجبر بیش از اینکه ورزشکار باشد به عنوان خیر ورزش بین مردم معروف است و خدمات ایشان به ورزش منطقه جای تقدیر و تجلیل بسیاری دارد