تولیدی » تیران و کرون » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 207290
سه شنبه - 26 دی 1396 - 11:22

کاهش ۶۷ درصدی تصادفات فوتی در تیران و کرون

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سرهنگ علی صادقی اظهار کرد: با توجه به آموزش‌های همگانی، اقدامات فرهنگی و افزایش آگاهی مردم شهرستان تیران و کرون نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی باعث شده تا آمار تصادفات در شهرستان کاهش چشم گیری داشته باشد. وی افزود: در ۹ ماهه سال جاری نسبت به زمان مشابه سال […]

کاهش ۶۷ درصدی تصادفات فوتی در تیران و کرون

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سرهنگ علی صادقی اظهار کرد: با توجه به آموزش‌های همگانی، اقدامات فرهنگی و افزایش آگاهی مردم شهرستان تیران و کرون نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی باعث شده تا آمار تصادفات در شهرستان کاهش چشم گیری داشته باشد.

وی افزود: در ۹ ماهه سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته تصادفاتی که منجر به فوت شده است ۶۷ درصد کاهش یافته است و این نشانه افزایش آگاهی مردم شهرستان است.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اضافه کرد: همچنین در ۹ ماهه سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته تصادفات خسارتی ۲۶ درصد و تصادفات جرحی ۱۲ درصد کاهش یافته است.

صادقی خاطرنشان کرد: ایمنی در حمل و نقل بسیار مهم است و باید موقع رانندگی با سرعت مجاز، بستن کمربند ایمنی، عدم شتاب‌زدگی و وضعیت مناسب خودرو و آب هوا از سفر بی‌خطر و ایمنی بهره‌مند شد.

انتهای پیام/۲۰۷/نصیری