استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 544655
دوشنبه - 5 آذر 1397 - 22:49
طی هشت ماهه اخیر اتفاق افتاد

کاهش ۶۰ درصدی پرواز به بجنورد / میانگین هر ۴ روز یک پرواز ورودی به خراسان شمالی

مدیر روابط عمومی فرودگاه بجنورد با اشاره به کاهش ۶۰ درصدی پروازهای بجنورد گفت: در آبان ماه به ازای هر بیش از ۴ روز یک پرواز در بجنورد به زمین نشسته است.

کاهش ۶۰ درصدی پرواز به بجنورد / میانگین هر ۴ روز یک پرواز ورودی به خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، فرشاد ساکنی با اشاره به میزان پروازهای انجام‌شده در فرودگاه بجنورد اظهار کرد: ۷۴ پرواز طی هشت ماه اخیر به فرودگاه بجنورد از مبدأ تهران واردشده که نشان از کاهش ۶۰ درصدی این پروازها نسبت به دوره مشابه در سال گذشته دارد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بجنورد همچنین تعداد مسافرین واردشده به بجنورد را ۵۱۳۵ نفر اعلام و تصریح کرد: در همین مدت چهار هزار و ۵۷۲ مسافر از بجنورد به‌سوی تهران عزیمت کرده‌اند که نشان از کاهش ۶۱ درصدی مسافران ورودی و ۶۴ درصدی مسافران خروجی دارد.

وی همچنین از ورود بیش از ۳۱ تن بار به بجنورد خبر داد و گفت:  نزدیک به ۳۶ تن بار نیز توسط باربری هوایی به تهران ارسال‌شده که نسبت به مدت مشابه هشت ماهه سال گذشته ۵۴ درصد در بارهای ورودی و ۵۳ درصد در بارهای خروجی کاهش را نشان می‌دهد

ساکنی در خصوص آمار پروازها در آبان ماه نیز افزود: ۷ پرواز در آبان ماه با تعداد ۵۹۹ مسافر به بجنورد واردشده و همراه خود ۳ تن بار به بجنورد آورده‌اند.

وی همچنین از خروج ۴۱۳ مسافر از بجنورد به مقصد تهران توسط هواپیما خبر داد و گفت:  این تعداد مسافر به همراه ۳ تن بار به‌سوی تهران عازم شده‌اند.

گفتنی است اکنون تنها شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر هوایی بجنورد به تهران ارائه خدمات پروازی دارد.

انتهای پیام/