استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 813725
پنجشنبه - 7 شهریور 1398 - 19:36

کاهش ورود خودرو به خراسان شمالی / جاجرم به سنخواست خلوت‌ترین مسیر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در پنج‌ماهه سال جاری تردد ۳ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۱۱۰ دستگاه خودروی ورودی به استان ثبت‌شده است که این رقم به نسبت مدت مشابه سال قبل ۲.۳ درصد کاهش‌یافته است.

کاهش ورود خودرو به خراسان شمالی / جاجرم به سنخواست خلوت‌ترین مسیر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: طی پنج ماه نخست امسال، ۳ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۹۶۱ دستگاه خودرو از استان خارج‌شده است که این رقم در مقایسه با مدت‌زمان مشابه سال گذشته ۰.۴ درصد افزایش دارد.

وی افزود: بر اساس اطلاعات ۴۷ دستگاه تردد شمار نصب‌شده در جاده‌های استان، ۸۹.۳ درصد از خودروهای عبوری از استان در این مدت مربوط به وسایل نقلیه سبک و مابقی مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل  و نقل جاده‌ای خراسان شمالی ادامه داد: بیشترین ترددها به ترتیب محورهای شیروان – بجنورد و بالعکس و نیز مسیر بجنورد – اسفراین وبالعکس ثبت‌شده است و  کمترین تردد در محورهای جاجرم – سنخواست و بالعکس و محور جاجرم – امیر آباد و بالعکس بوده است.

وی گفت: بیشترین تردد وسیله نقلیه سنگین هم در به ترتیب در محور جنگل گلستان – چمن بید (رباط قره بیل)، میامی – گرمه و بالعکس و جنگل گلستان – چمن بید (چشمه خان) ثبت‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در این مدت  ساعت اوج تردد در ساعت ۱۱ تا ۱۲ به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/