اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » تولیدی » شهرداری اصفهان
کد خبر : 606397
پنجشنبه - 20 دی 1397 - 11:51

کاهش مشکلات شهروندان در حوزه ساخت و ساز، نتیجه تعامل شهرداری و نظام مهندسی

شهردار اصفهان در دیدار با رییس و اعضای هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان اظهار کرد: نهادهایی مانند نظام مهندسی ساختمان، نهادهایی ریشه دار هستند که در دنیا به رشد و تکامل رسیده‌اند.

کاهش مشکلات شهروندان در حوزه ساخت و ساز، نتیجه تعامل شهرداری و نظام مهندسی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، شهردار اصفهان در دیدار با رییس و اعضای هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان اظهار کرد: نهادهایی مانند نظام مهندسی ساختمان، نهادهایی ریشه دار هستند که در دنیا به رشد و تکامل رسیده‌اند.

قدرت الله نوروزی، با اشاره به اینکه تعامل میان شهرداری و نظام مهندسی ساختمان می‌تواند کمکی برای بهبود کیفیت زندگی در شهر باشد افزود: از شاخصه‌های شهر زیست پذیر که از دغدغه‌های مهم ما است، این است که شهر از لحاظ نظام مهندسی به درستی تکمیل شده، بیشترین بهره وری را داشته و از لحاظ زیرساخت‌های شهری با کمترین خطر مواجه باشد. وی تاکید کرد: محور کار ما در شهرداری حقوق شهروندی است که بخش بسیار زیادی از آن را می‌توان در نظام مهندسی ساختمان جستجو کرد. کیفیت،‌ نظم، دارا بودن زیرساخت‌ها از شرایط اولیه و از مصادیق حقوق شهروندی در سازمان نظام مهندسی است. غلامحسین عسکری رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان نیز در این دیدار اظهار کرد: لازم است مراودات نظام مهندسی با شهرداری مراودات مناسبی باشد زیرا هر میزان شهرداری و سازمان در کنار یکدیگر قرار داشته باشند کار مردم تسهیل و از رفت و آمدهای غیرضروری مردم جلوگیری می‌شود.