استانها » البرز
کد خبر : 739127
پنجشنبه - 23 خرداد 1398 - 15:07

کاهش تولید نایلکس با راه اندازی کمپین های سراسری

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه باید برنامه ریزی های لازم جهت کاهش تولید نایلکس انجام شود، گفت: ایجاد کمپین های سراسری می تواند در کاهش تولید نایلکس مؤثر باشد.

کاهش تولید نایلکس با راه اندازی کمپین های سراسری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، عباس زارع، رئیس شورای اسلامی شهر کرج ظهر امروز در سومین نشست رؤسای سازمان های مدیریت پسماند کلانشهرهای کشور که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست گفت: تولید زباله یکی از فرایندهایی است که در مدیریت پسماند با آن مواجه هستیم اما توجه کمی به کاهش آن در کشور صورت می گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: در بازی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس پرواز نایلکس ها در آسمان بیشتر از هرچیزی مشاهده میشد؛ باید برنامه ریزی های لازم جهت کاهش تولید نایلکس انجام شود.

وی با بیان اینکه ایجاد کمپین های سراسری می تواند در کاهش تولید نایلکس مؤثر باشد، اظهار کرد: کاهش تولید زباله های خانگی کاهش حجم شیرابه ها را به دنبال دارد که این موضوع می طلبد سازمان های مربوطه راهکارهایی برای تحقق آن بیندیشند.

زارع با اشاره به اینکه توجه شورای شهر دوره پنجم به موضوع محیط زیست است، مطرح کرد: شورای شهر کرج با حضور اعضایی که سابقه فعالیت در این حوزه را دارند برنامه های جدی را در قالب طرح ها و لوایح در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/