ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 883872
پنجشنبه - 23 آبان 1398 - 11:14
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان

کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواه کاشان برگزار شد

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان در این نشست گفت: یک باب دفتر تسهیل‌گری در یکی از نقاط کمتر توسعه یافته شهرستان کاشان راه‌اندازی خواهد شد.

 
به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان در این نشست گفت: یک باب دفتر تسهیل‌گری در یکی از نقاط کمتر توسعه یافته شهرستان کاشان راه‌اندازی خواهد شد.
سجاد با اشاره به ضرورت توجه به پیوست فرهنگی مسائل اجتماعی تاکید کرد: نباید مسائل اجتماعی به موضوعات سیاسی و امنیتی کشیده شود از این رو فرمانداری‌ها باید به دفتر امور اجتماعی بیشتر بها بدهند.
فرماندار کاشان نیز گفت: هدف بازآفرینی شهری توسعه مناطق کم‌برخوردار با هدف ایجاد امنیت بیشتر در جامعه، بهبود کیفیت زندگی و کاهش بزهکاری بوده و برخی از آمارها و گزارش‌های موجود موجب ناراحتی است.
مرتضایی اضافه کرد: توجه به امر پیشگیری به ویژه در بحث حفظ و تحکیم نظام خانواده ضروری است. با از هم پاشیدن یک خانواده مشکلات زیادی گریبانگیر جامعه می‌شود که گاه قابل جبران نیست.
 عباسعلی قپانی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان هم گفت: در زمینه آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق نشست‌های بسیاری برگزار و اعتبار قابل توجهی جذب شده اما استان در موضوع حاشیه‌نشینی کاشان را فراموش کرده است.