استانها » البرز
کد خبر : 688235
یکشنبه - 25 فروردین 1398 - 16:44

کارگاه تولید شیر مصنوعی در البرز کشف و پلمب شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز، از بسته شدن کارگاه تولید شیر مصنوعی غیراستاندارد در این استان خبر داد و گفت: پرونده به دادگاه ارسال شد.

کارگاه تولید شیر مصنوعی در البرز کشف و پلمب شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، جعفرنیا  از پلمپ یک کارگاه غیرمجاز تولید شیر خوراکی در کرج خبر داد و اظهار داشت: گزارشی دریافت کردیم در خصوص اینکه در مکانی شیر به صورت مصنوعی در حال تولید و توزیع است.

وی با بیان اینکه این کارگاه فاقد مجوز و مسؤول فنی بوده، توضیح داد: این شیر مصنوعی فاسد با پودر کنسانتره پروتئینی، آب پنیر، جوش شیرین، روغن های گیاهی و افزودنی ها و طعم دهنده ها در سطح وسیع تولید و به صورت فله ای برای شرکت های تولیدکننده مواد غذایی و ماست‌بندی ها توزیع شده است.

جعفرنیا از تشکیل پرونده و ارسال متخلفین به دادگاه خبر داد و گفت: در حال بررسی هستیم تا مشخص شود این شیر مصنوعی به کدام واحدهای تولید مواد غذایی فروخته شده است تا اقدامات مقتضی در این رابطه انجام شود.

جعفرنیا توضیح داد: از این کارگاه تولید مصنوعی شیر به مقدار ۱۸۰ کیلوگرم جوش شیرین، ۵۰ کیلوگرم پودرکنسانتره پروتئن شیر، ۳ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم آب پنیر، ۱۵۰ کیلوگرم اسیدفولیک و ۳۲۰ کیلوگرم روغن نباتی و یک کارتن اسانس و طعم دهنده کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/م/ب/۱/ح