تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 502427
چهارشنبه - 9 آبان 1397 - 12:31

چگونه ناچ گوشی Pixel 3 XL را پنهان کنیم

امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما عزیزان آموزش دهیم که چگونه ناچ گوشی Pixel 3 XL را پنهان کنید. قطعا این مقاله می تواند برای شما کاربردی باشد.

چگونه ناچ گوشی Pixel 3 XL را پنهان کنیم

به گزارش پایگاه خبری ربیع،ناچ گوشی PIXEL 3 XL

شاید خیلی از افراد ناچ گوشی Pixel 3 XL دوست نداشته باشند و این موضوع کاملا منطقی است. گوشی Pixel 3 XL که قیمتی ۹۰۰ دلاری دارد ، اولین گوشی تولید شده توسط این کمپانی است که دارای ناچ در بالای صفحه است. بخش ناچ فضایی است که گوگل دوربین های جلو و یک اسپیکر در آن فضا قرار داده است و این تلاشی برای افزایش میزان صفحه نمایش بدون تغییر در اندازه گوشی است.

اگر شما آدم یک دنده ای است و دوست دارید این گوشی را داشته باشید ، این امکان برای شما وجود دارد که ناچ گوشی را با استفاده از ترفندی به طور کامل پنهان کنید.

روش پنهان سازی ناچ گوشی PIXEL 3 XL

این بخش به صورت دقیق در تنظیمات نیست اما به زودی این گزینه به تنظیمات گوشی اضافه خواهد شد. شما باید بخش توسعه دهنده گوشی را فعال کنید. برای این کار باید به بخش تنظیمات و بعد درباره گوشی را باز کنید. حالا روی گزینه Build number کلیک کنید تا زمانی که با وارد کردن رمز عبور مواجه شوید ، حالا می توانید بخش توسعه دهنده را فعال کنید.

چگونه ناچ گوشی Pixel 3 XL را پنهان کنیم

حالا بازگشت به بخش تنظیمات ، شما با گزینه پردازنده مواجه می شوید ، روی آن کلیک کنید و بعد به بخش های پایین بروید تا با گزینه ی Display Cutout مواجه شوید. حالا روی Display Cutout کلیک و گزینه Hide را انتخاب کنید.

حذف شدن ناچ گوشی PIXEL 3 XL

حالا صفحه نمایش شما روشن خواهد شد و زمانی که گوشی روشن شد ، شاهد این موضوع خواهید بود که ناچ گوشی به طور کامل پنهان شده است و گوشی شما شباهت بسیاری به Pixel 2 XL خواهد داشت.

مشخصات گوشی PIXEL 3 XL

در کل ما چیزهای زیادی در مورد این گوشی می دانیم مانند دوربین بهتر این گوشی ، پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ و رم ۴گیگا بایتی این گوشی. هر دوی این گوشی های جدید به سیستم عامل اندروید پای مجهز هستند.

تفاوت اصلی این دو گوشی وجود شکاف یا ناچ دائمی برای گوشی Pixel 3 XL است. قطعا این تفاوت ها باعث فروش بیشتر این محصولات خواهند شد. شکی نیست که فروش این گوشی ها بالا خواهد بود و کاربران برای رونمایی از این گوشی های لحظه شماری می کنند.