استانها » البرز
کد خبر : 508859
یکشنبه - 13 آبان 1397 - 13:42
رئیس کمیسیون امور داخلی شوراها مجلس:

چپاولگران ظالم را به زباله‌دان تاریخ می‌سپاریم

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار و اعتماد به توان داخلی و مقابله با استکبار کمک خواهد کرد تا چپاولگران ظالم جهان را به زباله‌دان تاریخ بسپاریم.

چپاولگران ظالم را به زباله‌دان تاریخ می‌سپاریم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، محمد جواد کولیوند امروز در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان ، اظهار داشت: این راهپیمایی به معنی مبارزه با استکبار و ظلم ستیزان جهانی است.
وی افزود: ملت غیور ایران با دانش بر اینکه دشمنی با تروریست‌ها تنها راه رسیدن به خوشبختی مطلق است با آمریکای جهانخوار مقابله و مبارزه خواهند کرد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما سعی داریم با ادامه دادن راه امام حسین (ع) با استکبار مقابله کنیم و هرگز زیر یوغ استکبار جهانی و نوچه‌های لاابالی آن‌ها نخواهیم رفت.
کولیوند ادامه داد: ۱۳ آبان به مستضعفان یادآوری می‌کند که باید چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بسپاریم و هویت خود را به جهانیان ثابت کنند.
وی با بیان اینکه هویت افراد را می‌توان با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کرد، تصریح کرد: با اعتماد به خود و غرور ملی خواهیم توانست مقابل همه قدرت‌ها بایستیم و به اهداف عدالتخواهانه خود دست پیدا کنیم.
انتهای پیام/و