استانها » البرز
کد خبر : 681324
یکشنبه - 18 فروردین 1398 - 18:41
استاندار البرز:

چهار کارگروه با هدف پیگیری «رونق تولید» در استان البرز تشکیل شده است

استاندار البرز گفت: برای سال جدید با محوریت شعار «رونق تولید » در قالب چهار کارگروه کشاورزی ، صنعتی، گردشگری، خدمات و عمران برنامه‌ریزی شده است.

چهار کارگروه با هدف پیگیری «رونق تولید» در استان البرز تشکیل شده است

 فارس از البرز، عزیزالله شهبازی امروز در صد و سی و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که در سالن جلسات شورا برگزار شد، اظهار داشت: سال جدید با محوریت رونق تولید در قالب چهار کارگروه کشاورزی، صنعتی، گردشگری، خدمات و عمران برنامه‌ریزی شده است.

استاندار البرز افزود: از شورای اسلامی شهر کرج برای اینکه به صورت مستقیم به دور از حواشی در بطن موضوعات ورود کرده اند و مشغول خدمت‌رسانی هستند نهایت تشکر را دارم و هرکجا که اسمی از شورا آوردیم، چیزی جز هم‌افزایی و اتحاد مشاهده نشده است.

وی اظهار داشت: بار تهران و شهرهای اقماری بر دوش شهر کرج است؛ با این وصف، شهردار کرج فردی پرتلاش و پرتوان است که از شورای شهر کرج بابت انتخاب چنین شخصی تشکر می کنم.

شهبازی با اشاره به سختی ها و مشکلات سال ۹۷ بیان کرد: مشکلات و مسائلی از جمله برجام و مسکن و افزایش تورم و بیکاری و حملات تروریستی و مفاسد اقتصادی از جمله مسائل دشوار سال ۹۷ بود.

وی مطرح کرد: با این وصف افزایش سرمایه های اجتماعی داشتیم، اما مشکلات و اضطراب دست به دست هم دادند و تشویش خاطر در ذهن مردم ایجاد شد ولی با اهتمام همکاران همه مشکلات را پشت سر گذاشتیم.

استاندار البرز با اشاره به گذشت چهار دهه از انقلاب بیان کرد: ۴۰ سال از انقلاب گذشت، سال هایی که فرصت بلوغ و رشد بود، هرچند مشکلات زیادی و فشارهای بسیاری به مردم وارد شد با وجود این مردم ایستادگی کردند.

وی با نظر به سیل های اخیر مطرح کرد: بازگشایی رودخانه دلمبر باعث شد، طی بارندگی ها در کرج با شرائط اضطراری مواجه نشویم، هر چند در دیگر استان ها مانند لرستان، خوزستان و گلستان شاهد خسارت بسیاری هستیم.

استاندار البرز با نظر بر این مهم که در بحث سیل استان البرز مدیریت شد، تصریح کرد: براساس سابقه ای که از گذشته وجود داشت از اواخر دی ماه ۵۰ متر مکعب آب از پشت سد امیرکبیر تخلیه شد.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۵/ ۲/ح