استانها » تولیدی » صدیقه عباسی نیک » مازندران
کد خبر : 837758
سه شنبه - 2 مهر 1398 - 16:06
در شش ماهه اول سالجاري :

چهار دستگاه پل عابر پیاده در محورهای پرتردد مازندران احداث گردید

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: به منظور تامین ایمنی بیشتر عبور و مرور عابرین پیاده در شش ماهه اول سالجاری بیش از چهار پل عابر پیاده در محورهای( بابل-قائمشهر ،قائمشهر-جویبار،بابلسر-فریدنکنار،هراز) احداث گردید.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: به منظور تامین ایمنی بیشتر عبور و مرور عابرین پیاده در شش ماهه اول سالجاری بیش از چهار پل عابر پیاده در محورهای( بابل-قائمشهر ،قائمشهر-جویبار،بابلسر-فریدنکنار،هراز) احداث گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عباسعلی نجفی ضمن بیان این خبرافزود : به منظور کاهش تلفات و جلوگیری از مرگ و میر عابرین حاشیه جاده ها ی پر تردد استان تا پایان سالجاری نیز شش پل عابر پیاده دیگر نیز با بهره گیری از توان بخش خصوصی درمحورهای مختلف پر حادثه استان احداث می گردد .

وی اظهار داشت : احداث پل های عابر پیاده در راستای کاهش فوتی های ناشی از تصادفات و اجرای برنامه های ایمن سازی عبورومرور عرضی عابرین پیاده ودانش آموزان درنقاط حادثه خیز و به تقاضای مسئولان استانی و  شهرستانی استان وشوراههای  اسلامی روستاها صورت می گیرد.

مهندس نجفی خاطر نشان ساخت : بررسی ابعاد اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش مجتمع های خدماتی-رفاهی  ، بازاریابی و واگذاری غرفه های تجاری پایانه بار  ،ترغیب بخش خصوصی به مشارکت در فعالیت های اقتصادی ، ساخت و بهره برداری از پل های عابر پیاده در جاده های سراسر استان از جمله وظایف این اداره کل می باشد.