فرهنگ عمومی » فرهنگ و هنر
کد خبر : 750883
چهارشنبه - 5 تیر 1398 - 18:05

چهارمین همایش جایزه حقوق بشر آمریکایی برگزار می‌شود

ستاد مردمی افشای حقوق بشر آمریکایی روز ۱۲ تیر ماه چهارمین جشنواره بین‌المللی و جایزه ملی حقوق بشر آمریکایی را برگزار می‌کند.

چهارمین همایش جایزه حقوق بشر آمریکایی برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایسنا، به نقل از دبیرخانه این جشنواره،اسماعیل آجرلو- دبیر این ستاد – ضمن اعلام این خبر افزود: برای چهارمین سال پیاپی جشنواره و همایش بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی در روز ۱۲ تیرماه و همزمان با روز ملی افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار می‌شود.

آجرلو افزود: امسال این رویداد علمی- هنری در قالب «جایزه ملی حقوق بشر آمریکایی» طراحی و اجرا می‌شود. بدین ترتیب که در هر یک از گرایش‌های هنری، حقوقی و علمی، تولیدات تلویزیونی، رسانه‌های اجتماعی، فعالان سیاسی – اجتماعی، کارگروه‌های تخصصی در دبیرخانه تشکیل شده و به رصد و شناسایی افراد شاخص در زمینه مقابله با حقوق بشر آمریکایی می‌پردازد و سپس در قالب جایزه و نشان ملی معرفی و تقدیر می‌شود.

آجرلو با قدردانی از همه کارشناسانی که در شناسایی فعالیت‌ها و افراد شاخص و جوان مدنظر با دبیرخانه جایزه ملی حقوق بشر آمریکایی همکاری نموده‌اند به شکل ویژه حوزه هنری انقلاب اسلامی مرکز و البرز، سازمان فضای مجازی سراج، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج، قرارگاه رسانه‌ای مناسبت‌های انقلاب اسلامی صدا و سیما، مرکز وکلای قوه قضاییه را مورد اشاره قرار داده و تقدیر کرد.

چهارمین همایش بین‌المللی و اولین جایزه ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» روز ۱۲ تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ در تهران، تالار اجتماعات حوزه هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/