استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 418267
پنجشنبه - 15 شهریور 1397 - 18:50
واکنش های مجازی به خباز

چرا حزب برای استاندار خراسان شمالی از نان شب واجب‌تر است؟

فعالین رسانه‌ای و فضای مجازی در چند روز اخیر به سخنان استاندار خراسان شمالی در خصوص اهمیت حزب از نان شب برای جامعه واکنش نشان دادند.

چرا حزب برای استاندار خراسان شمالی از نان شب واجب‌تر است؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازفارس از بجنورد اواسط هفته جاری بود که اعضای هیات رئیسه خانه احزاب خراسان شمالی با محمدرضا خباز دیدار کردند.

در این دیدار که خبر آن توسط پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی منتشر شد، محمدرضا خباز به موضوعات گوناگونی اشاره‌کرده بود که سرفصل آن به این شرح بیان شد: معتقدم وجود حزب برای جامعه ما از نان شب مهم‌تر است، هرچند شاید بعضی‌ها از این جمله خوششان نیاید.

 

این بیان باعث شد که در همان شب رضا رفیع، طنزپرداز مشهور کشور در برنامه‌ای تحت عنوان منبع موثق در شبکه چهار رسانه ملی به این موضوع نیز گریزی زد که این بخش از برنامه در ادامه قابل‌مشاهده است.

 

 

اما این پایان واکنش‌ها به سخنان خباز، استاندار خراسان شمالی نبود و فعالین رسانه‌ای و فضای مجازی استان نیز در فضای توئیتر به بیان نظرات خود در این راستا پرداختند که تعدادی از آنها را مرور می‌کنیم.

مجید پیشینیان در صفحه شخصی خود نوشت: از آدمی که نان از حزب و حزب‌بازی می‌خورده چه توقعی دارید.

 

که در ذیل این نوشتار کوتاه خود به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان نیز اشاره‌شده که بر اساس آن محمدرضا خباز باید در صورت ابلاغ نهایی، این مسئولیت را ترک گفته و به فرد دیگری واگذار کند.

محمد قربانی نیز با اشاره به مطلب بیان‌شده از سوی خباز گفت: مسئولی که در این اوضاع اقتصادی مشکلات مردم را از نزدیک درک نکرده باشند نتیجه‌ای به همین صورت ایجاد می‌کند.

 

یک فعال فضای مجازی دیگر تحت عنوان ماهان اسلامی نیز نوشت: جناب خباز برای پختن نان خمیر باید ترش شود ولی شما شورش موضوع را درآوردی.

 

احمد عابدی نیز از اصحاب رسانه استان با انتشار تصویری از بجنورد گفته است: جناب خباز، لطفاً یک حزب که از نان شب واجب‌تر است را معرفی کنید تا به داد این بنده خدا برسد.

 

مهدی تقی زاده ازجمله فعالین رسانه‌ای شهرستان‌های خراسان  شمالی نیز با اشاره به موضوع اخیر پوشک در سطح جامعه نوشت: حزب برای مردمی که در تهیه نان شب و پوشک هاج و واج مانده است واجب نیست.

تعدادی از فعالین سیاسی و رسانه‌ای نیز به‌صورت زیر به این موضوع واکنش نشان دادند.

 

انتهای پیام/