استانها » البرز
کد خبر : 660680
دوشنبه - 13 اسفند 1397 - 19:31
تا پایان سال جاری

چاه های شهرک راه آهن، سهرابیه و بخش خصوصی تعیین تکلیف می شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کرج گفت: چاه های شهرک راه آهن، سهرابیه و بخش خصوصی تعیین تکلیف می شوند.

چاه های شهرک راه آهن، سهرابیه و بخش خصوصی تعیین تکلیف می شوند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، سید جمال جلیلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کرج امروز در چهارمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان کرج که در سالن غدیر فرمانداری کرج برگزار شد با اشاره به اهمیت موضوع آب و تاکید بر جلوگیری از هدررفت آن، گفت: وضعیت چاه های شهرک های راه آهن، سهرابیه و بخش خصوصی تعیین تکلیف می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کرج با بیان این مطلب که مشخص کردن وضعیت آب مناطق دارای مشکل و نحوه واگذاری مالکیت چاه های تامین کننده آن تا پایان سال جاری امری بس ضروری است، توضیح داد: امروزه وجود منابع آب برای رونق چرخه تولید سرمایه گذاران و گذراندن امور روزانه سایر بهره برداران لازم است.

وی تصریح کرد: توجه به نحوه استفاده از آب های سطحی و بازچرخانی شده به ویژه مصارف کارخانجات و کارگاه های تولیدی و صنعتی امری ضروری است و صدور مجوز چاه جهت کاهش مصرف آب نباید بستر را برای بازار آب فروشی فراهم کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کرج بیان کرد: با توجه به اینکه درختان و فضاهای سبز، ریه های شهری محسوب می شوند و حفظ آن ها از اهمیت بسیاری برخوردار است، اکنون باید طرح های نوینی جهت آبیاری فضاهای سبز شهری به جای شیوه های سنتی آبیاری از سوی شهرداری های استان البرز اجرا گردد.

انتهای پیام/ت/۱۱۰۱/س/۲