استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 863997
چهارشنبه - 1 آبان 1398 - 15:45
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان خبر داد:

پیشرفت ۲۸ درصدی و پایان فاز سوم آموزش چهره به چهره تفکیک زباله از مبدا

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از اتمام فاز سوم طرح عملیاتی آموزش چهره به چهره تفکیک زباله و نحوه صحیح جداسازی پسماند خشک در سطح شهر سمنان خبر داد.

پیشرفت ۲۸ درصدی و پایان فاز سوم آموزش چهره به چهره تفکیک زباله از مبدا

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از اتمام فاز سوم طرح عملیاتی آموزش چهره به چهره تفکیک زباله و نحوه صحیح جداسازی پسماند خشک در سطح شهر سمنان خبر داد.

حمید رضا پیوندی در ادامه آموزش چهره به چهره تفکیک زباله درسطح شهر سمنان ابراز داشت : با پایان پذیرفتن سه مرحله از مراحل آموزش چهره به چهره تفکیک زباله از مبدا، مرحله چهارم آغاز می شود.

وی در ادامه افزود: میزان شهروندان آموزش دیده در مهر ماه به ” ۳۲۴۹ ” خانوار رسیده و توانسته پیشرفت ۲۸ در صدی را به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به شهروندان آموزش دیده در سطح شهر اعلام داشت: روزانه به طور میانگین بیش از ۳۰ مورد از تماسهای شهروندی پاسخ داده می شود و خودرو جهت جمع آوری زباله خشک به درب منازل شهروندان مراجعه می کنند و یازده غرفه بازیافت در سطح شهر صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰ و عصرها ۱۶ الی ۱۹:۳۰ آماده دریافت پسماند خشک از شهروندان قانونمدار و دوستدار محیط زیست می باشند.

پیوندی گفت: در آموزش مهر ماه مسیر هایی که شهروندان تحت آموزش قرار گرفتند: صنعتی ساز مدیران، خودسازان، شهرک اتحاد، شهرک الهیه، میدان استاندارد، خیابان رسانه، خیابان رسالت، شهرک فرهنگیان، خیابان هلال احمر، خیابان حکمت، میدان مطهری، میدان مادر، مسیر های بیمارستان شفا، ۲۰ متری وحدت، شهرک اندیشه، مسکن مهر، بلوار کارگر و مسیر های اطراف می باشد.

این مقام مسئول در پایان ضمن یاد آور شدن نقش مردمی در تحکیم آموزش خاطرنشان کرد: نکاتی که شهروندان در جهت سهولت جمع آوری پسماند خشک‌ مد نظر قرار دهند این است که در ساعت مقرر از ۵ تا ۸ بعد از ظهر تماس حاصل فرمایند، پسماند های قابل بازیافت به صورت تفکیک شده تحویل نمایند و در پایان زباله های خشک را فشرده سازی نمایند تا فضای کمتری با حجم زیاد بتوانند تحویل خودرو دهند.