پیروزی بزرگ مسلمانان در مقابل استکبار

بسمه تعالی؛ إنا لله و انا الیه راجعون، به اطلاع مسلمانان غیور سراسر جهان می‌رسانم مؤلف کتاب «آیات شیطانی» که علیه اسلام و پیامبر و قرآن، تنظیم و چاپ و منتشر شده است، همچنین ناشرین مطلع از محتوای آن، محکوم به اعدام می‌باشند.

پیروزی بزرگ مسلمانان در مقابل استکبار

به گزارش پایگاه خبری ربیع، بسمه تعالی؛ إنا لله و انا الیه راجعون، به اطلاع مسلمانان غیور سراسر جهان می‌رسانم مؤلف کتاب «آیات شیطانی» که علیه اسلام و پیامبر و قرآن، تنظیم و چاپ و منتشر شده است، همچنین ناشرین مطلع از محتوای آن، محکوم به اعدام می‌باشند. از مسلمانان غیور می‌خواهم تا در هر نقطه که آنان را یافتند، سریعاً آنها را اعدام نمایند تا دیگر کسی جرأت نکند به مقدسات مسلمین توهین نماید و هر کس در این راه کشته شود، شهید است ان شاءالله. ضمناً اگر کسی دسترسی به مؤلف کتاب دارد ولی خود قدرت اعدام او را ندارد، او را به مردم معرفی نماید تا به جزای اعمالش برسد. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.‌ روح الله الموسوی الخمینی

۲۵ بهمن ۱۳۶۷ بود که امام روح الله (ره) فتوای قاطع و ماندگار خود را در ارتداد و وجوب قتل سلمان رشدی و ناشر کتاب آیات شیطانی را صادر کردند فتوایی که در تاریخ اسلام کم سابقه بوده و می‌تواند از هتاکی‌های هتاکان مزدور به اسلام و مسلمانان و مقدسات آن پیشگیری کند. اکنون پس از سی و چهار سال از حکم امام بک انسان شجاع حکم امام را عملی می‌سازد. این اقدام شجاعانه و شهادت‌طلبانه «هادی مطر» در حمله به جرثومه هتاک و مرتد، سلمان رشدی انگلیسی در مرکز نظام سلطه جهانی، مصاف دلاورانه مسلمانان با دنیای استکباری غرب را جلوه تازه بخشید هر چند این جرثومه هتاک هنوز کارش تمام نشده است اما درس عبرتی خواهد بود.

برای همه قلم به دستان مزدوری که با هتاکی می‌خواهند به اسلام عزیز ضربه وارد کنند چنانچه سالهاست تمامی مخالفان اسلام در یک جبهه قرار گرفته‌اند و با صدها رسانه مکتوب و مجازی و تصویری و صوتی شدیدترین حملات را به مسلمانان و فرهنگی دینی وارد می‌نمایند اما به لطف خدا آثار آنچنانی که می‌خواستند نداشته است. زمانی که کتاب موهن آیات شیطای که در آن از یک‌سو به قرآن کریم و از سوی دیگر به رسول خدا حضرت محمد ابن عبدالله (صلی الله علیه و آله) اهانت کرد منتشر گردید، موجی عظیمی از اعتراض و محکومیت در جهان اسلام پدید آمد و عوامل نظام سلطه را در کشورهای اسلامی به مصاف مسلمانان غیور فرستاد که در نتیجه آن چندین نفر از مسلمین در هند و پاکستان به شهادت رسیدند و بیم آن وجود داشت که به فتنه‌ای میان مسلمانان تبدیل شود به هر حال این مزدور هتاک در پی محکومیت یکپارچه مسلمانان و حکم امام (ره) به سوراخ خزید و نه خودش بلکه طرفدارانش نیز در این چند سال با ترس و دلهره عمر خود را سپری نمودند زیرا مدانستند و باید بدانند که حکم یک مرجع دینی هرگز بر زمین نخواهد ماند گر چه ممکن است زمان ببرد اما بلاخره روزی عملیاتی خواهد شد.

حضرت امام خمینی (ره) با درک خط و استکباری که برای هتک نوامیس و مقدسات مسلمین به صحنه آمده بود و درک فتنه‌ای که در جهان اسلام دنبال می‌شد، به میدان آمدند و فتوای کم سابقه‌ای را صادر فرمودند. اقدام حضرت امام سبب شد علماء مسلمین از همه طوایف و مذاهب به میدان بیایند و یکپارچگی مسلمانان در مقابل جهان استکبار را به نمایش بگذارند. این فتوا توانست مردم مسامان همه کشورهای اسلامی و جمعیت‌های مختلف اسلامی را به میدان کار زار با مستکبرین وارد کند و فریاد همگان را بر سر استکبار بر آورد. چناچه حرکت عظیم مسلمانان توانست همه نگاههای انحرافی از جمله روشنفکرانه به ظاهر آزادیخواه را به حاشیه براتد و نتوانند از این هتاک دفاع بی مورد داشته باشند. از طرفی فتوای پیشگیرانه امام توانست راه را برای تولد رشدی‌های دیگر مسدود کند و کشورهای غربی جرات نکنند افراد دیگری را به مزدوری بپرورانند. همچنین جریان روشنفکری جهان اسلام را از انزوا و خفقان نجات بخشید.

فتوای پیشرفته حضرت روح الله در قتل نویسنده کتاب آیات شیطانی و ناشر آن جهان اسلام را در مقابل جهان غرب هماهنگ و همصدا کرد و این قدرت موجب شد جهان غرب تا مدت‌ها عقب‌نشینی کند گر چه در سال‌های اخیر و با استفاده از فضای ضد اسلامی که گروهک‌های تکفیری با افراط‌گیری در قتل و غارت مردم پدید آورده بودند، بار دیگر غرب به میدان آمد و این بار نه با استفاده از مسلمان‌نماهایی مثل رشدی بلکه با استفاده از عناصر و رسانه‌های هتاک مسیحی‌نما صحنه هتک قرآن و پیامبر بزرگوار را دوباره کار را شروع کردند اما بطور قطع و یقین اینگونه اقدامات نیز بدون پاسخ نمانده و نخواهد ماند دنیا باید منتظر بماند تا پاسخ این هتاکی‌های سازماندهی شده را نیز به چشم خود ببیند. آنچه لازم به ذکر است اینکه انگلیسی‌ها پوسته‌ای ضخیم و پر هزینه دور رشدی پدید آوردند تا مانع اجرای حکم اسلام علیه او شوند در واقع غرب با این پوسته ضخیم امنیتی بیش از آنکه در فکر حفظ جان رشدی باشد به فکر حفاظت از برج و باروی خود در برابر اسلام بود که دیدیم این دایره حفاظتی سنگین نیز نتوانست مانع اجرای حکم و فتوای امام شود. و بالاخره یک جوان ۲۴ ساله، رشدی را در مرکز اصلی نظام سلطه بر دام انداخت و جلوی چشم آمریکا حنجره کثیف و باطلگو و پهلوی فتنه خیز رشدی را درید و او را به یک قدمی جهنم کشاند. اقدام آمریکا در انتقال فوری و استفاده از هلی‌کوپتر برای نجات وی، اهمیت رشدی و جنبه نمادین آن را برای غرب آشکار کرد. در این میان اگر رشدی به درک واصل شود و یا اگر فقط حلق او در مرکز نظام استکباری دریده شده باشد، مسلمانان در برابر نظام استکباری به پیروزی بزرگی دست یافته‌اند.