استانها » تولیدی » خبر پوششی » صدیقه عباسی نیک » مازندران
کد خبر : 592537
یکشنبه - 9 دی 1397 - 13:48

پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی

احمد حسین زادگان، به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی پیامی صادر کرد: نهم دی ماه؛ نماد استواری و نفوذ ناپذیری نظام مردمسالاری دینیِ جمهوری اسلامی ایران در برابر نیرنگ های استکبار جهانی و اذناب آنان و روز میثاق امت انقلابی ایران اسلامی با ولایت در سایه بصیرت و زمان شناسی بود. ‎

پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، احمد حسین زادگان، به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی پیامی صادر کرد: نهم دی ماه؛ نماد استواری و نفوذ ناپذیری نظام مردمسالاری دینیِ جمهوری اسلامی ایران در برابر نیرنگ های استکبار جهانی و اذناب آنان و روز میثاق امت انقلابی ایران اسلامی با ولایت در سایه بصیرت و زمان شناسی بود. ‎

متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
نهم دی ماه؛ نماد استواری و نفوذ ناپذیری نظام مردمسالاری دینیِ جمهوری اسلامی ایران در برابر نیرنگ ها و فتنه های استکبار جهانی و اذناب آنان و روز میثاق امت انقلابی ایران اسلامی با ولایت در سایه بصیرت و زمان شناسی بود.
خلق حماسه ۹ دی و تبلور آن در تاریخ مبارزات ملت ایران، متعلق به آحاد امت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است که خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.
اینک در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان های انقلاب و حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) میثاق می بندیم و بر عهد خود برای ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه ها و نیرنگ های دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای تداوم راه و آرمان انقلاب می مانیم.