استانها » تولیدی » خبر پوششی » گلستان » نادر کرمی
کد خبر : 423233
یکشنبه - 18 شهریور 1397 - 16:08
به مناسبت بزرگداشت 25 ذی الحجه (روز خانواده وتکریم بازنشستگان)

پیاده روی کارکنان مخابرات شهرستان بندرگز

پیاده روی کارکنان مخابرات شهرستان بندرگز به مناسبت روز خانواده وتکریم بازنشستگان  در جمع بازنشستگان و کارکنان مخابرات شهرستان بندرگز وبا حضور مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان برگزار شد.

پیاده روی کارکنان مخابرات شهرستان بندرگز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، پیاده روی کارکنان مخابرات شهرستان بندرگز به مناسبت روز خانواده وتکریم بازنشستگان در جمع بازنشستگان و کارکنان مخابرات شهرستان بندرگز و با حضور مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان برگزار شد.

این برنامه مفرح ورزشی در جنگل باغوشهرستان بندرگز، با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد شادابی و نشاط در کارکنان همچنین سلامتی روح وجسم انجام شد.

در این همایش مدیر مخابرات منطقه گلستان اظهار نمود: هدف ما از برگزاری چنین همایش ها ارتباط نزدیک و رو در رو با کارکنان شهرستانها می باشد تا ضمن معرفی محصولات و خدمات خود، گامی مفید در راستای حمایت  از ورزش های همگانی برداریم،  چرا که گسترش و نهادینه کردن ورزش موجب سلامتی روح و جسم می شود و زمینه ساز ایجاد شور و نشاط در خانواده ها می باشد.

وی با اشاره به اینکه  خانواده کارکنان شریک تمام لحظات آنها بوده و ممکن است اتفاقات محیط کار برآنها نیز تاثیرگذار باشد بنابراین توجه و رسیدگی به آنها برما واجب بوده و از این رو اجرای چنین برنامه هایی میتواند به ما کمک بزرگی نماید.

مهندس شهمرادی اضافه کرد: رسیدن به اهداف سازمانی درگرو سلامت روح و جسم است که باید برای ایجاد آن تلاش نماییم و تداوم برنامه های فرهنگی و ورزشی میتواند در این زمینه موثر باشدو روحیه همدلی و وفاق را بیش از پیش ایجاد نماید.