استانها » البرز
کد خبر : 449443
چهارشنبه - 4 مهر 1397 - 15:57
فرماندار ساوجبلاغ:

پوشک‌های احتکار شده در ساوجبلاغ به بازار عرضه می‌شود

فرماندار ساوجبلاغ گفت: پوشک‌های احتکار شده در ساوجبلاغ به منظور کمک به کاهش التهابات بازار با قیمت مناسب به مردم عرضه خواهد شد.

پوشک‌های احتکار شده در ساوجبلاغ به بازار عرضه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در نهمین نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان ساوجبلاغ که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: همه دستگاه‌های مربوطه در سطح شهرستان برای تأمین نیرو و تهیه امکانات لازم به منظور تقویت حوزه نظارت و بازرسی‌ها تلاش کردند و می‌توان گفت این اقدامات تا حدود زیادی قابل قبول است.
وی افزود: امیدواریم ستاد تنظیم بازار بتواند در راستا ارائه خدمات به مردم تلاش کند بخش از سختی‌های ناشی از گرانی‌ها را کاهش دهد تا با رضایت عمومی مردم همراه باشیم.
فرماندار ساوجبلاغ اظهار کرد: کالاهای که در این شهرستان احتکار شده بود همچون پوشک بچه به زودی وارد بازار خواهد شد و با قیمت مناسب به مردم عرضه می‌شود.
پالیزگیر بیان کرد: سعی داریم اقدامات مثبت را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم تا افکار منفی از جامعه دور شود و در این راستا از اصحاب‌رسانه تقاضا داریم با ارائه گزارشاتی از وضعیت بازار شرایط را به مردم انتقال دهیم تا مانع التهاب در میان آن‌ها باشیم.
تشدید نظارت‌ها بر بازار ساوجبلاغ/برخورد حلقه‌های نظارتی با مفسدین اقتصادی
وی با بیان اینکه کوتاهی در نظارت را از هیچ ارگانی نخواهیم پذیرفت، یادآور شد: تا کنون ۴۴۸ مورد بازرسی توسط اداره صنعت، معد و تجارت، ۴۱۵ مورد توسط اداره تعزیرات و ۱۷ هزار و ۸۶۰ مورد توسط اتاق اصنفاف صورت گرفته است.
به گفته فرماندار ساوجبلاغ طی این بازدیدها ۱۱۵ میلیون ریال توسط اداره صنعت، هفت میلیارد و ۶۳۸ میلیارد ریال توسط سازمان تعزیرات و ۱۰۶ میلیون ریال توسط اتاق اصناف جریمه به ثبت رسیده است.
پالیزگیر در پایان از برخورد جدی حلقه‌های نظارتی با متخلفین و مفاسد اقتصادی در این برهه از زمان خبر داد.
انتهای پیام/