استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 616118
شنبه - 29 دی 1397 - 18:45
مدیرکل پست خراسان شمالی:

پست خراسان شمالی بیش از ۳۲۵ هزار مرسوله را به مقصد رساند

مدیرکل پست استان خراسان شمالی گفت: در آذرماه ۳۲۵ هزار و ۹۳۲ مرسوله در این استان جابه‌جاشده است.

پست خراسان شمالی بیش از ۳۲۵ هزار مرسوله را به مقصد رساند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان خراسان شمالی، علی اکبر خانی اظهار کرد: در آذرماه امسال ۲۵۵ هزار و ۶۳ مرسوله از استان خراسان شمالی صادر و ۷۰ هزار و ۸۶۹ مرسوله به  این استان  واردشده است.

وی ترافیک صادره و وارده به ازای هر واحد پستی در آذرماه را به ترتیب ۱۰۳۷ و ۲۸۸ مرسوله برشمرد و گفت: درمجموع در این مدت ۳۲۵ هزار و ۹۳۲ مرسوله جابه‌جاشده است.

مدیرکل پست استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه ۲۴۶ واحد پستی در استان خراسان شمالی فعال است، خاطرنشان کرد: سرانه ترافیک جمعیت در استان خراسان شمالی سه‌دهم نفر است و سرانه ترافیک کارمند نیز رقم ۳۳۱۲ نفر را نشان می‌دهد.

این مسئول تعداد دفاتر ICT  روستایی در استان خراسان شمالی را ۱۴۲ دفتر عنوان کرد و افزود: ۸۷ دفتر نمایندگی پستی در روستاها فعال است و ۸ دفتر یا باجه پستی دولتی نیز در این استان نمایندگی دارند.

وی همچنین به ثبت‌نام پنجمین مرحله اقلام فیلاتلی با آلیاژهای فلزی طلا و نقره با طرح تمبرینه یادبود میلاد امام رضا (ع) از شنبه ۱۵ تا ۳۰ دی‌ماه اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام این تمبرینه‌های نفیس می‌توانند به بازار الکترونیک شرکت ملی پست به آدرس ebazar.post.ir  و یا سامانه گروه صنایع‌دستی پرنیا به آدرس niyaco.com  مراجعه کنند.

خانی ادامه داد: طرح‌های تولیدشده شامل مجموعه‌های فاخر و نفیس با تصویر تمبرینه یادبود میلاد امام رضا (ع) اعم از طلا یک گرمی، نقره پنج گرمی و مجموعه کلکسیونی به‌صورت صندوقچه نفیس شامل طلا یک گرمی، نقره ۱۰ گرمی و بایمتال (طلا ۱۰.۵ گرمی و نقره ۹.۵ گرمی) است.

انتهای پیام/