تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 600573
یکشنبه - 16 دی 1397 - 17:24

پرچمدار شیائومی از خاص ترین لنز کمپانی سونی بهره خواهد برد

طبق اطلاعات منتشر شده، پرچمدار شیائومی مجموعه ای از برترین ویژگی ها خواهد بود.

پرچمدار شیائومی از خاص ترین لنز کمپانی سونی بهره خواهد برد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، طبق اطلاعات منتشر شده، پرچمدار شیائومی مجموعه ای از برترین ویژگی ها خواهد بود. در همین راستا به نظر می رسد گوشی هوشمند شیائومی می ۹ یکی از برترین گوشی های هوشمند سال جاری لقب خواهد گرفت. روز گذشته اخباری منتشر شد که نشان می دهد این گوشی موبایل از برترین لنز کمپانی سونی و برترین پردازنده کمپانی کوالکام بهره خواهد برد.

پرچمدار شیائومی با چه لنزهایی روانه بازار فروش می شود؟

مدتی است که شیائومی تمرکز خود را روی گوشی پرچمدارش قرار داده است و قصد دارد سال ۲۰۱۹، خود را به سه برند پرفروش گوشی های هوشمند برساند. از این رو شیائومی قصد دارد گوشی موبایل می ۹ را با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی کمپانی سونی روانه بازار فروش می کند. لنز ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 شرکت سونی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم می زند. لنز دومی که شیائومی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی است و در کنار این دو لنز سنسور ۳D TOF قرار دارد. قابلیت کواد بایر این لنز می تواند شرایط بسیار خوبی را در نور کم برای کاربران فراهم آورد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز یک لنز ۲۴ مگاپیکسلی از نوع سنسور IMX 576 دارد.

طبق اطلاعات موجود، پرچمدار شیائومی با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی روانه بازار فروش خواهد شد. شیائومی قصد دارد این گوشی هوشمند را با صفحه نمایش سوپرآمولد و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ در اختیار کاربران قرار دهد. پرچمدار شیائومی دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است که به نظر برای یک پرچمدار در سال ۲۰۱۹ قابل قبول خواهد بود.

Mi9

گوشی هوشمند شیائومی می ۹ از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می برد

بر اساس اخبار موجود، این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ به عنوان پردازنده استفاده خواهد کرد. این گوشی هوشمند با نسخه پایه ۱۲۸ گیگابایتی در کنار رم نرم افزاری شش گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که شیائومی گوشی هوشمند می ۹ را در نسخه های بالاتر (از نظر رم نرم افزاری و حافظه داخلی) روانه بازار فروش می کند. لازم به ذکر است نسخه پایه این گوشی موبایل با ۴۳۶ دلار به فروش خواهد رسید.

به نظر می رسد سال ۲۰۱۹ بیشتر گوشی های پرچمدار با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش روانه بازار فروش خواهند شد و این گوشی هوشمند نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی هوشمند با اندروید ۹ و رابط کاربری نسخه ۱۰ این شرکت روانه بازار فروش می شود. در آخر نیز این موضوع را یادآور می شویم که پرچمدار شیائومی با باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری روانه بازار فروش می شود و از شارژسریع ۳۲ واتی نیز بهره خواهد برد.