تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 443876
یکشنبه - 1 مهر 1397 - 18:56

پرچمداران سال آینده سامسونگ ؛ رقابت برترین ها جذاب تر می شود

پرچمداران سال آینده سامسونگ در سه نسخه روانه بازار فروش می شوند. این روزها شرکت های سازنده گوشی های موبایل تحت تاثیر رونمایی محصولات جدید اپل هستند، از این رو با انتشار خبر های تنوع قصد دارند بازار فروش مناسب خود را حفظ کنند و خبر های هیجان انگیزی در اختیار طرفداران برند خود قرار دهند.

پرچمداران سال آینده سامسونگ ؛ رقابت برترین ها جذاب تر می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع،پرچمداران سال آینده سامسونگ باید خود را برای رقابت با برند های مختلف آماده کنند. این رقابت در سال های اخیر شکل تازه ای گرفته و تعداد زیاد رقبای سامسونگ و شرکت های چینی سازنده موبایل دردسر های بسیاری را برای این برند کره ای و نامدار ایجاد کرده است، به همین دلیل سامسونگ قصد دارد گوشی های خود را به گونه ای وارد بازار کند که تمام نیاز های کاربران را برطرف کند و به رقابت با برند های دیگر بپردازد، به همین دلیل عجیب نیست که سامسونگ قصد دارد محصولات جدید خود را در سه نسخه روانه بازار فروش کند. در سال های اخیر هوآوی این رویه را برای برند های سازنده موبایل ایجاد کرد و معرفی سه گوشی هوشمند با قیمت های متنوع شروعی برای برند های دیگر نیز محسوب می شود. امسال اپل این موضوع را ادامه داد و در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود سه گوشی هوشمند با قیمت های متنوع در اختیار کاربران قرار داد.

این پایان کار عرضه گوشی های پرچمدار در سه نسخه نبود و تنها پس از چند روز شیائومی نیز اعلام کرد که گوشی های خود را در سه نسخه روانه بازار فروش می کند. حال سامسونگ نیز ادامه دهنده این راه است و قصد دارد با سه گوشی هوشمند به رقابت با برند های تعقیب کننده خود بپردازد.

پرچمداران سال آینده سامسونگ چه قابلیت هایی خواهند داشت

سامسونگ به این زودی ویژگی های پرچمدارن سال آینده خود را فاش نمی کند اما این برند قدرتمند قصد دارد گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس را با صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ در اختیارک کاربران قرار دهد. این گوشی هوشمند که با نام تجاری SM-G975 روانه بازار فروش می شوند از اینترنت نسل پنج نیز پشتیبانی می کند. این صفحه نمایش خبر از رقابت با سری میت هوآوی و گوشی آیفون ایکس اس مکس آیفون می دهد. نسخه کوچکتر این گوشی هوشمند نیز با نام گلکسی اس ۱۰ وارد بازار جهانی می شود و صفه نمایش ۵.۸ اینچی خواهد داشت.این گوشی هوشمند نیز با نام تجاری SM-G973   عرضه می شود. بر طبق شایعات این دو گوشی هوشمند شباهت های بسیاری به یکدیگر خواهند داشت و به نظر باید شاهد عرضه گوشی هوشمند با انحنای بسیار جالبی باشیم. ارزان ترین گوشی این برند نیز برای رقابت با آیفون ایکس آر خواهد بود که قیمتی پایین تر از دو نسخه قبلی دارد و به احتمال زیاد با پسوند لایت یا مینی روانه بازار فروش می شود.