استانها » البرز
کد خبر : 785501
پنجشنبه - 10 مرداد 1398 - 20:39

پروژه همت با مانع اعتباری مواجه نیست/ حجم کار سنگین است

وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه همت در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد پیشرفت دارد و با مشارکت بخش خصوصی در حال تکمیل است و از نظر اعتباری با مانعی مواجه نیست بلکه حجم کار سنگین است.

پروژه همت با مانع اعتباری مواجه نیست/ حجم کار سنگین است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در بازدید از روند تکمیل پروژه ادامه آزادراه همت با بیان اینکه مسؤولان مربوطه پای کار بودند و ماشین آلات نیز فعالیت خوبی داشتند، گفت: امیدواریم پروژه با سرعت بالاتری ادامه یابد و مردمی که در این مسیر هستند نیز همراهی لازم را داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی ضمن ابراز امیدواری برای بهره برداری از این پروژه تا پایان تابستان سال جاری اذعان کرد: موانع بزرگی بر سر پروژه قرار دارد که یکی از آن ها جابجایی دکل فشار قوی برق است؛ برای تسریع در تکمیل این پروژه ملی مهم همه باید دست به دست هم دهند.

به گفته وی، پروژه همت در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد پیشرفت دارد و با مشارکت بخش خصوصی در حال تکمیل است و از نظر اعتباری با مانعی مواجه نیست بلکه حجم کار سنگین است؛ با توجه به تردد شمارهای راهداری به طور طبیعی با تکمیل این پروژه ۳۰ درصد از بار ترافیکی آزادراه تهران-کرج کاهش می یابد.

اسلامی با تأکید بر اینکه دولت اراده جدی برای به سر انجام رساندن این پروژه دارد، اذعان کرد: استاندار البرز هفته ای چند بار از روند تکمیل این پروژه ملی بازدید می کند و امید داریم که با این روند هر چه سریعتر شاهد بهره برداری مردم از این امکان مهم باشیم.

انتهای پیام/د/۱۱۰۲/س/۱/م