استانها » البرز
کد خبر : 766623
شنبه - 22 تیر 1398 - 16:56

پروانه مراکز متخلف ترک اعتیاد در البرز باطل می شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: بیش از ۳۵ نفر از مؤسسین و مسؤولین فنی مراکز درمان ترک اعتیاد به پرداخت جرائم سنگین نقدی و لغو دائم پروانه مؤسس و پروانه مسؤول فنی محکوم شدند.

پروانه مراکز متخلف ترک اعتیاد در البرز باطل می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، دکتر سیامک جبارنیا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز  گفت: در دادگاه تجدیدنظر ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان، بیش از ۳۵ نفر از مؤسسین و مسؤولین فنی مراکز درمان ترک اعتیاد به پرداخت جرائم سنگین نقدی، لغو دائم پروانه مؤسس و پروانه مسؤول فنی محکوم شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: علیرغم تذکرات لازم به مراکز پیشگفت همچنان تخلفات آنان در سطح گسترده ادامه داشت که در راستای انجام وظایف ذاتی و نظارتی این معاونت و مساعدت و همکاری مدیرکل تعزیرات حکومتی و مسؤولین امنیتی و قضائی استان برخورد لازم با آنان صورت گرفت.

جبارنیا در پایان تأکید کرد: وظیفه ذاتی دانشگاه علوم پزشکی بازرسی و نظارت است و بازدیدهای نظارتی این معاونت به صورت جدی و منظم از مراکز درمان ترک اعتیاد ادامه دارد و هیچ تفاوتی میان مراکز وجود ندارد و با متخلفین در هر سطحی که باشند برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/