استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 769060
دوشنبه - 24 تیر 1398 - 17:10

پرداخت ۱.۳ میلیارد تومان صدقه در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی بابیان این‌که در سه‌ماهه نخست امسال حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت شد، افزود: سهم مردم این استان در پرداخت صدقه به روش‌های نوین ۱۰ میلیون تومان بوده است.

پرداخت ۱.۳ میلیارد تومان صدقه در خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد بابیان اینکه طبق برنامه جدید به‌تمامی مأموران جمع‌آوری صدقات، دستگاه‌های پوز تحویل داده می‌شود، اظهار کرد: در این روش مشترکین، صدقات خود را از طریق کارت‌خوان پرداخت می‌کنند.

وی همچنین از راه‌اندازی سامانه نیکوکاری امداد به نام (سنا) خبر داد و تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند با ارسال عدد ۳ به کد ۳۰۰۰۳۳۳۳ و دریافت لینک، این اپلیکیشن را بر روی موبایل‌های خود نصب و صدقات خود را از طریق این روش پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین نیکوکاران می‌توانند از روش‌های #۰۵۸*۸۸۷۷* و یا نرم‌افزارهای سکه، بله و یا صدقه پیامکی کمک‌های خود را در کمترین زمان ممکن به محرومان و نیازمندان جامعه برسانند.

وی بابیان این‌که در سه‌ماهه نخست امسال حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت شد، افزود: سهم مردم این استان در پرداخت صدقه به روش‌های نوین ۱۰ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با یادآوری اینکه پرداخت صدقه به روش الکترونیکی کاهش هزینه‌های جمع‌آوری صدقه، افزایش سرعت در پرداخت، کاهش سرقت و هزینه نگهداری صندوق‌ها را به دنبال دارد، تصریح کرد: بهره‌گیری از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی، شفاف‌سازی هزینه کردها از طریق ارسال گزارش ماهیانه و افزایش اعتماد عمومی مردم به کمیته امداد را به دنبال دارد.

الهی راد یادآور شد: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/