استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 827072
یکشنبه - 24 شهریور 1398 - 12:01

پایان شهریور آخرین فرصت ثبت درخواست قبض الکترونیکی

معاون فروش و خدمات مشترکین برق قم با بیان اینکه آخرین فرصت ثبت درخواست قبض الکترونیکی تا پایان شهریور ماه می باشد افزود: تا کنون۹۳ درصد مشترکین برق قم اطلاعات خود را از طریق سامانه پیامکی و پرتال شرکت جهت حذف قبض کاغذی ثبت کردند‌.

پایان شهریور آخرین فرصت ثبت درخواست قبض الکترونیکی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، معاون فروش و خدمات مشترکین برق قم با بیان اینکه آخرین فرصت ثبت درخواست قبض الکترونیکی تا پایان شهریور ماه می باشد افزود: تا کنون۹۳ درصد مشترکین برق قم اطلاعات خود را از طریق سامانه پیامکی و پرتال شرکت جهت حذف قبض کاغذی ثبت کردند‌.

سید مجتبی حسینی معاون فروش و خدمات مشترکین برق قم با بیان اینکه تا کنون ۹۳ درصد مشترکین اطلاعات خود را جهت حذف قبوض کاغذی ثبت کرده اند افزود:تعداد کل مشترکین برق استان قم بیش از ۵۶۰ هزار اشتراک است که تاکنون بیش از ۵۲۱ هزار مشترک اطلاعات خود را برای حذف قبوض ثبت کرده اند.

حسینی با بیان اینکه ۷درصد مشترکین برق قم اطلاعات خود را در سامانه قبوض الکترونیکی ثبت نکرده اند، ادامه داد:مشترکین می توانند شناسه قبض برق خود را از طریق وبسایت شرکت توزیع برق استان به نشانی www.qepd.co.ir و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۱۲۱ جهت دریافت قبض الکترونیکی به ثبت برسانند.

معاون فروش و خدمات مشترکین برق قم با بیان اینکه آخرین فرصت ثبت درخواست قبض الکترونیکی تا پایان شهریور ماه می باشد افزود: از ابتدای مهر ماه جاری قبوض به صورت الکترونیکی برای مشترکین ارسال خواهد شد و لازم است مشترکین پس از بررسی صحت اطلاعات مندرج در قبض الکترونیکی نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

وی در ادامه یادآور شد:در قبوض الکترونیکی امکان مشاهده جزئیات قبوض از طریق لینک آن فراهم شده است .