پایان داوری مقدماتی چهارمین جشنواره تبلیغات ایران
جشنواره تبلیغات ایران در حالی به مراحل نهایی نزدیک میشود که با پایان داوری مرحله مقدماتی آثار ارسالی، فهرست نامزدهای هر رشته مشخص و برگزیدگان نهایی از میان نامزدهای معرفیشده انتخاب میشوند.
به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، دبیر هیأت داوران چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با اشاره به پایان داوری مرحله مقدماتی آثار ارسالی به جشنواره تبلیغات ایران گفت: هیأت داوران نهایی در مرحله دوم و در کارگروههای مربوط، آثار نهایی را انتخاب میکنند اما روند داوریها تا اعلام نظر و تأیید نهایی شورای نظارت ادامه خواهد داشت.
علی فروزفر تأکید کرد: شورای نظارت بر داوریها، مشتکل از نمایندگان دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی ایران و برخی کارشناسان حرفهای و با تجربه تبلیغات بر نحوه فرآیند داوری آثار جشنواره نظارت میکنند و بر همین اساس، هیأت منصفه جشنواره پس از اعلام رأی کارگروه نظارت، برندگان نهایی جشنواره را اعلام میکند.
این هیأت که با حضور معتمدان صنف تبلیغات با تأکید بر تجربه، دانش و اعتماد عمومی تشکیل شده، آثار هریک از مشارکتکنندگان که از سویگروههای داوری، مردود اعلام شده باشد را مورد بررسی مجدد قرار داده و در صورت استحقاق، برای داوری مجدد به گروههای داوری ارجاع خواهد داد.
آیین اختتامیهی چهارمین جشنواره تبلیغات ایران روز ۴ شنبه، ۱۲ دی ماه جاری در مرکز همایشهای صدا و سیما با حضور مسئولان، اساتید، صاحبنظران و فعالان حوزه تبلیغات و روابطعمومی، بازاریابی و فروش برندها برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/